Jelentősen csökkent a Metro vesztesége
A német szupermarketlánc, a Metro AG első negyedéves nettó vesztesége 3 millió euróra zsugorodott az előző év azonos időszakának 16 millió eurós deficitjéhez képest.
Az eladások értéke nem változott nagyban, 15,52 milliárd eurót tett ki. A vállalat bejelentése szerint a húsvét környéki eladási megugrás hatásai teljes egészükben a második negyedévben lesznek érezhetők.
A korrigált adózás előtti eredmény 6,6%-kal 145 millió euróra emelkedett. A várakozások szerint a Metro eladásai az év folyamán 4%-kal fognak növekedni, az adózás előtti eredmény pedig 10%-kal – írja a QUAESTOR nyomán a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >