Jelentősen csökkent a Metro vesztesége
A német szupermarketlánc, a Metro AG első negyedéves nettó vesztesége 3 millió euróra zsugorodott az előző év azonos időszakának 16 millió eurós deficitjéhez képest.
Az eladások értéke nem változott nagyban, 15,52 milliárd eurót tett ki. A vállalat bejelentése szerint a húsvét környéki eladási megugrás hatásai teljes egészükben a második negyedévben lesznek érezhetők.
A korrigált adózás előtti eredmény 6,6%-kal 145 millió euróra emelkedett. A várakozások szerint a Metro eladásai az év folyamán 4%-kal fognak növekedni, az adózás előtti eredmény pedig 10%-kal – írja a QUAESTOR nyomán a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >A K&H Bank nyerte el a Euromoney Awards for Excellence 2025 „Best Digital Bank” díját Magyarországon
A K&H Csoport a Euromoney ezen díját immár két egymást…
Tovább olvasom >