Jelentősen csökkent a Metro vesztesége
A német szupermarketlánc, a Metro AG első negyedéves nettó vesztesége 3 millió euróra zsugorodott az előző év azonos időszakának 16 millió eurós deficitjéhez képest.
Az eladások értéke nem változott nagyban, 15,52 milliárd eurót tett ki. A vállalat bejelentése szerint a húsvét környéki eladási megugrás hatásai teljes egészükben a második negyedévben lesznek érezhetők.
A korrigált adózás előtti eredmény 6,6%-kal 145 millió euróra emelkedett. A várakozások szerint a Metro eladásai az év folyamán 4%-kal fognak növekedni, az adózás előtti eredmény pedig 10%-kal – írja a QUAESTOR nyomán a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >