Jelentősen csökkent a Metro vesztesége
A német szupermarketlánc, a Metro AG első negyedéves nettó vesztesége 3 millió euróra zsugorodott az előző év azonos időszakának 16 millió eurós deficitjéhez képest.
Az eladások értéke nem változott nagyban, 15,52 milliárd eurót tett ki. A vállalat bejelentése szerint a húsvét környéki eladási megugrás hatásai teljes egészükben a második negyedévben lesznek érezhetők.
A korrigált adózás előtti eredmény 6,6%-kal 145 millió euróra emelkedett. A várakozások szerint a Metro eladásai az év folyamán 4%-kal fognak növekedni, az adózás előtti eredmény pedig 10%-kal – írja a QUAESTOR nyomán a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >