Jelentősen bővült a Mood Media ügyfélköre
Az elmúlt hónapban a Mood Media több kulcsfontosságú megbízást is kapott. Öt budapesti és öt vidéki Nike üzletben mostantól a Mood Media szolgáltatja a háttérzenét.
A tavaly év végén
megnyitott, 120 üzlettel rendelkező, háromszintes Fórum
Debrecen Bevásárlóközpontban szintén
a Mood Media gondoskodik a zenei aláfestésről.
A Costa Coffee Astoriánál
és a Nádor utcában található
üzletekben szintén a Mood Mediát bízták
meg az audiorendszer kiépítésével és
a háttérzenei szolgáltatással egyaránt.
Csakúgy mint a legújabb Teréz körúti
Coffee Heavenben és a Szent István téri
California Coffee Companyban.
A Szent István körúti
Lush üzletben a Mood Média már nem csak a vonzó
illatokról gondoskodik, a cég által kínált
zenei szolgáltatás az üzlet filozófiáját
követve: friss és üde.
A Ramada Resort Budapest konferencia-
és wellness szállodában a Mood Media két
különálló zenei zónát épített
ki.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >