Jelentősen bővült a Mood Media ügyfélköre
Az elmúlt hónapban a Mood Media több kulcsfontosságú megbízást is kapott. Öt budapesti és öt vidéki Nike üzletben mostantól a Mood Media szolgáltatja a háttérzenét.
A tavaly év végén
megnyitott, 120 üzlettel rendelkező, háromszintes Fórum
Debrecen Bevásárlóközpontban szintén
a Mood Media gondoskodik a zenei aláfestésről.
A Costa Coffee Astoriánál
és a Nádor utcában található
üzletekben szintén a Mood Mediát bízták
meg az audiorendszer kiépítésével és
a háttérzenei szolgáltatással egyaránt.
Csakúgy mint a legújabb Teréz körúti
Coffee Heavenben és a Szent István téri
California Coffee Companyban.
A Szent István körúti
Lush üzletben a Mood Média már nem csak a vonzó
illatokról gondoskodik, a cég által kínált
zenei szolgáltatás az üzlet filozófiáját
követve: friss és üde.
A Ramada Resort Budapest konferencia-
és wellness szállodában a Mood Media két
különálló zenei zónát épített
ki.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >