Jelentősen bővült a Mood Media ügyfélköre
Az elmúlt hónapban a Mood Media több kulcsfontosságú megbízást is kapott. Öt budapesti és öt vidéki Nike üzletben mostantól a Mood Media szolgáltatja a háttérzenét.
A tavaly év végén
megnyitott, 120 üzlettel rendelkező, háromszintes Fórum
Debrecen Bevásárlóközpontban szintén
a Mood Media gondoskodik a zenei aláfestésről.
A Costa Coffee Astoriánál
és a Nádor utcában található
üzletekben szintén a Mood Mediát bízták
meg az audiorendszer kiépítésével és
a háttérzenei szolgáltatással egyaránt.
Csakúgy mint a legújabb Teréz körúti
Coffee Heavenben és a Szent István téri
California Coffee Companyban.
A Szent István körúti
Lush üzletben a Mood Média már nem csak a vonzó
illatokról gondoskodik, a cég által kínált
zenei szolgáltatás az üzlet filozófiáját
követve: friss és üde.
A Ramada Resort Budapest konferencia-
és wellness szállodában a Mood Media két
különálló zenei zónát épített
ki.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >