Jelentős változásokat hozhat a dinamikus árazás elterjedése
Számos e-kereskedőnek jelenthet forgalomnövekedést, vásárlóiknak pedig kisebb szállítási költséget a mesterséges intelligencia alapú logisztikai szolgáltatásokat nyújtó DODO által bevezetett dinamikus árképzés. A cég 2023 őszétől kínálja ügyfelei szélesebb körében ezt az innovatív megoldást.
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
Dinamikus árazáskor az online kereskedők rugalmasabb kézbesítési árakkal dolgoznak, tehát egyetlen fix szállítási díj helyett a vásárlók több lehetőség közül választhatnak, attól függően, hogy aznap mikorra kérik a házhoz szállítást. A kézbesítési díj több tényezőtől függhet – például a beérkező rendelések számától, a napszaktól és a helytől.
Az aznapi kiszállításra specializálódott DODO a dinamikus árképzést elsősorban a belső pénzügyi adatok, a kiválasztott idősáv hossza vagy az adott idősávon és helyszínen belül leadott megrendelések intenzitása alapján, valós időben határozza meg, kifinomult algoritmusok és adatelemzés segítségével. A teljesen automatizált folyamat egyszerre több paramétert értékel, így olyan szállítási árat képes meghatározni, amely egy adott idősáv aktuális keresletén és a szállítás becsült költségén alapul. //
Kapcsolódó cikkeink
Az ultragyors kiszállítás tündöklése és bukása: a gyorsaság önmagában már nem elég
Az élelmiszerek és egyéb kereskedelmi termékek azonnali kiszállítását ígérő gyorskereskedelem…
Tovább olvasom >Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi…
Tovább olvasom >Aznapi szállítást vállal az eMAG Budapesten és Pest vármegyében
Az eMAG jelentős logisztikai fejlesztéseket hajtott végre, amelyek révén Budapesten…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >