Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban a 2023/2024-es pénzügyi évben, így már több mint 6000 ilyen terméket kínál a METRO Chef, a METRO Professional, a METRO Premium, a Rioba és az Aro márkák alatt.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A saját márkás áruk a vállalat célkitűzéseit meghaladva immár az eladások több mint 38%-át adják. A növekedés hajtómotorja a Makro innovációs fókusza és az volt, hogy a kereskedő minőségi termékeivel – főként a fagyasztott és friss húsokkal, valamint professzionális konyhai eszközökkel – és versenyképes áraival valódi értéket kínált HoReCa-vásárlóinak. A Makro lett az első METRO-leányvállalat, amely elérte a csoport 2030-ra kitűzött célját, a 35%-os saját márkás arányt.
A Planta Thinko, a Makro innovációs központja kulcsszerepet játszik ebben a stratégiában: 2024-ben 165 terméket tesztelt, amelyek közül több mint 100-at a visszajelzések alapján tovább is fejlesztettek.
Kapcsolódó cikkeink
Képzési program májustól
A MCI sikeresen pályázott a GINOP_PLUSZ-3.2.3 felhívásra, így a következő három évben…
Tovább olvasom >Marika hazatér
A magyarországi Ír Nagykövetség a Szent Patrik-napot március 17-én a…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH gyorselemzés: Erős számokat produkált áprilisban a kiskereskedelem
A kiskereskedelmi forgalom áprilisban 5,0%-kal bővült éves szinten, ami meghaladja…
Tovább olvasom >Export vezérelte növekedés az élelmiszeriparban – Az Univer és a MIRELITE MIRSA 2024-es üzleti eredményei
2024-ben két meghatározó magyar élelmiszeripari szereplő, az Univer Product Zrt.…
Tovább olvasom >Egyre erősebb ellenszélben a magyar gazdaság
Hiába az élénkülő fogyasztás, a kedvezőtlen külső környezet miatt a…
Tovább olvasom >