Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban a 2023/2024-es pénzügyi évben, így már több mint 6000 ilyen terméket kínál a METRO Chef, a METRO Professional, a METRO Premium, a Rioba és az Aro márkák alatt.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A saját márkás áruk a vállalat célkitűzéseit meghaladva immár az eladások több mint 38%-át adják. A növekedés hajtómotorja a Makro innovációs fókusza és az volt, hogy a kereskedő minőségi termékeivel – főként a fagyasztott és friss húsokkal, valamint professzionális konyhai eszközökkel – és versenyképes áraival valódi értéket kínált HoReCa-vásárlóinak. A Makro lett az első METRO-leányvállalat, amely elérte a csoport 2030-ra kitűzött célját, a 35%-os saját márkás arányt.
A Planta Thinko, a Makro innovációs központja kulcsszerepet játszik ebben a stratégiában: 2024-ben 165 terméket tesztelt, amelyek közül több mint 100-at a visszajelzések alapján tovább is fejlesztettek.
Kapcsolódó cikkeink
A szépségápolás újonnan felfedezett területe a szájápolás
A szájápolás már évek óta nemcsak egészségügyi kérdés, hanem a…
Tovább olvasom >Újabb 1800 fával zöldít a Henkel és a 10 Millió Fa Alapítvány
Öt éve működik együtt a Henkel Magyarország és a 10…
Tovább olvasom >Több mint 44 ezren próbálkoztak a vegánsággal idén januárban
Hatalmas sikernek tartja az idei Veganuárt szervezője, a Prove. Az idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Továbbra is alacsony Magyarországon az egyszer használatos műanyagok újrahasznosításának aránya
A környezetbe kerülő műanyagok épp az előnyös használati tulajdonságaik miatt…
Tovább olvasom >MBH Bank: 1,1 százalékos növekedés várható az idei évben
A vámháború fennálló kockázatai jelentősen korlátozzák a hazai növekedési kilátásokat,…
Tovább olvasom >5-10 ezer forint közötti az átlagos gyereknapi ajándék
Egy friss kutatás szerint a magyar szülők többsége gyereknapon már…
Tovább olvasom >