Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban a 2023/2024-es pénzügyi évben, így már több mint 6000 ilyen terméket kínál a METRO Chef, a METRO Professional, a METRO Premium, a Rioba és az Aro márkák alatt.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A saját márkás áruk a vállalat célkitűzéseit meghaladva immár az eladások több mint 38%-át adják. A növekedés hajtómotorja a Makro innovációs fókusza és az volt, hogy a kereskedő minőségi termékeivel – főként a fagyasztott és friss húsokkal, valamint professzionális konyhai eszközökkel – és versenyképes áraival valódi értéket kínált HoReCa-vásárlóinak. A Makro lett az első METRO-leányvállalat, amely elérte a csoport 2030-ra kitűzött célját, a 35%-os saját márkás arányt.
A Planta Thinko, a Makro innovációs központja kulcsszerepet játszik ebben a stratégiában: 2024-ben 165 terméket tesztelt, amelyek közül több mint 100-at a visszajelzések alapján tovább is fejlesztettek.
Kapcsolódó cikkeink
Parázs helyzet
Az elmúlt évek inflációs hatása és az alapvető szükségletek drasztikus…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >