Jelentős kedvezményeket biztosít bérlőinek az Auchan korzó

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2020. 04. 27. 11:25

2020. március folyamán Magyarország kormánya számos rendelkezést hozott a koronavírus járvány megfékezése és a lakosság egészségének védelme érdekében. Ezen intézkedések – köztük az üzletek korlátozott nyitvatartására és a kijárási korlátozásra vonatkozó rendeletek, melyek jelenleg is hatályban vannak – jelentős hatással voltak a kiskereskedelmi piacok működésére.

Az országszerte 18 Auchan bevásárlóközpontban 650 bérleményt üzemeltető Ceetrus Hungary Kft. azonnali egyeztetésbe kezdett bérlőivel, hogy a helyzetre gyors és megnyugtató megoldást találjon.

A bérlők kieső forgalom okozta veszteségének mérséklése érdekében a Ceetrus Hungary Kft. a következő döntéseket hozta:

• nem kötelezi bérlőit arra, hogy a jelentősen lecsökkent bevételek ellenére mindenáron nyitva tartsanak
• nem szab ki büntetést azon bérlőire, akik az átmeneti bezárás mellett döntöttek
• az átmenetileg bezárni kényszerülő üzletek/vállalkozások havi bérleti díjának 50%-t elengedte
• az üzletek illetve a vállalkozások támogatása és a forgalom növelése érdekében bérlői számára online és offline felületein ingyenes hirdetési lehetőségeket biztosít

A Ceetrus kiemelten fontosnak tartja, hogy a bérlőket ebben a nehéz, kihívásokkal teli időszakban ne hagyja cserben, hiszen a túlélés – az, hogy a korlátozások végeztével ismét elindulhasson a kereskedelem – közös érdek. A Ceetrus ezen döntéseivel szolidaritást vállal 340 kiskereskedelmi partnerével és hozzájárul ahhoz, hogy a járvány következében nemzeti szinten kialakuló gazdasági és pénzügyi válság negatív hatásait mérsékelje – nyilatkozta a döntésekkel kapcsolatban Gábosy Balázs, a Ceetrus Hungary Kft. operatív igazgatója.
A Ceetrus nemzetközi szinten már dolgozik azokon a megoldásokon, amelyek támogatják partnerei üzleti visszatérését a kijárási korlátozási időszak lejártával. Ezen felül vállalaton belüli beszélgetéseket és egyfajta „együtt gondolkodást” is kezdeményez, hogy megvitassa, milyen hatással lesz a járvány a vásárlói szokásokra és a kiskereskedelmi üzletág jövőjére.

Kapcsolódó cikkeink