Jelentkezés „Az év legsikeresebb promóciója” versenyre

Szerző: Trademagazin Dátum: 2019. 01. 15. 17:23

Tisztelt Partnerünk!

A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor gyártói között „Az év legsikeresebb promóciója” díjáért.

Nevezni az FMCG-promócióban szereplő termék gyártója/forgalmazója és/vagy a promóció kivitelezője tud. A versenyben azok az országos promóciók vehetnek részt, amelyek 2017. október 1. és 2018. december 31. között megvalósultak.

Nevezni az alábbi kategóriákban lehet:
• Élelmiszer
• Ital
• Non-food (háztartási vegyi áru és kozmetika)
• HoReCa (csak gasztronómiai csatornában megvalósult promóciók)
• Kereskedelmi (kereskedelmi láncok saját promóciói)
• Online / Digitális
• Non-FMCG

A versenybe nevezett promóciók sikeréről kategóriánként, a piackutatásban résztvevő vásárlók döntenek.
A promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri véleményezi. A versenyben együtt indulhat a legköltséghatékonyabbnak tartott promóció a legkreatívabbal, vagy a legnagyobb bevételnövekedést hozóval.

A nevezéseket, kérjük, hogy 2019. február 12-ig küldjék el!

A pályázati adatlapot ide kattintva töltheti ki.

 

Nevezési díj: 49 900 Ft + áfa, amely magában foglalja 1 fő részvételét a díjátadóval egybekötött konferencián.
A nyertesek értékes díjakat kapnak.
A kategóriák díjazottjain túl különdíjasokat is hirdetünk.
Díjátadás: 2019. április 11. (Aquincum Hotel Budapest)

Várjuk jelentkezését!

Kérdés esetén állunk szíves rendelkezésére az alábbi elérhetőségek egyikén.

 

Justin Sára, [email protected]

+3630/69-73-165

 

A Trade magazin csapata

 

Kapcsolódó cikkeink