Jelentkezés „Az év legsikeresebb promóciója” versenyre
Tisztelt Partnerünk!
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor gyártói között „Az év legsikeresebb promóciója” díjáért.
Nevezni az FMCG-promócióban szereplő termék gyártója/forgalmazója és/vagy a promóció kivitelezője tud. A versenyben azok az országos promóciók vehetnek részt, amelyek 2017. október 1. és 2018. december 31. között megvalósultak.
Nevezni az alábbi kategóriákban lehet:
• Élelmiszer
• Ital
• Non-food (háztartási vegyi áru és kozmetika)
• HoReCa (csak gasztronómiai csatornában megvalósult promóciók)
• Kereskedelmi (kereskedelmi láncok saját promóciói)
• Online / Digitális
• Non-FMCG
A versenybe nevezett promóciók sikeréről kategóriánként, a piackutatásban résztvevő vásárlók döntenek.
A promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri véleményezi. A versenyben együtt indulhat a legköltséghatékonyabbnak tartott promóció a legkreatívabbal, vagy a legnagyobb bevételnövekedést hozóval.
A nevezéseket, kérjük, hogy 2019. február 12-ig küldjék el!
A pályázati adatlapot ide kattintva töltheti ki.
Nevezési díj: 49 900 Ft + áfa, amely magában foglalja 1 fő részvételét a díjátadóval egybekötött konferencián.
A nyertesek értékes díjakat kapnak.
A kategóriák díjazottjain túl különdíjasokat is hirdetünk.
Díjátadás: 2019. április 11. (Aquincum Hotel Budapest)
Várjuk jelentkezését!
Kérdés esetén állunk szíves rendelkezésére az alábbi elérhetőségek egyikén.
Justin Sára, justin.sara@trademagazin.hu
+3630/69-73-165
A Trade magazin csapata
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >