Jelentett a Henkel
A düsseldorfi székhelyű, Magyarországon is jelen lévő háztartási vegyipari és kozmetikai konszern közölte, hogy az első negyedévi árbevétel nominálisan 2,8 százalékkal, 4,969 milliárd euróra emelkedett. Az árfolyamhatások és a felvásárlások/befektetés-megszüntetések hatásainak kiszűrése utáni szerves (organikus) árbevétel 0,7 százalékkal nőtt, 4,970 milliárd eurót tett ki, ami azonban így is kevesebb a szakértők által várt 4,990 milliárd eurónál. A felvásárlásokból és befektetés-megszüntetésekből származó hozzájárulások mértéke 0,6 százalék volt. A valutahatások 1,5 százalékos pozitív hatással voltak az árbevételre.
Nyugat-Európában a szerves árbevétel 1,3 százalékkal csökkent. Kelet-Európa 6,5 százalékos növekedést ért el. Afrikában és a Közel-Keleten az árbevétel növekedése 13,5 százalék volt. Az észak-amerikai régióban az árbevétel növekedése 1,1 százalékot tett ki. Latin-Amerika 8,0 százalékos növekedést ért el, az ázsiai és csendes-óceáni térségben pedig az árbevétel 8,8 százalékkal volt alacsonyabb az előző év azonos időszakához képest.
A ragasztószergyártó üzletág árbevétele nominálisan 1,7 százalékkal, 2,039 milliárd euróra emelkedett. A Beauty Care (szépségápolás) üzletág árbevétele minimálisan csökkent, 965 millió euróról 960 millió euróra, a Laundry & Home Care (mosó- és háztartási tisztítószerek) üzletág bevétele nominálisan 6,3 százalékkal, 1,667 milliárd euróra nőtt.
A korrigált üzemi eredmény (EBIT) 5,6 százalékkal, 795 millió euróra zsugorodott.
A részvényarányos eredmény 6 százalékkal, 1,34 euróra csökkent. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Két korsóval a túlélésért – így zárták a 2024-es évet a hazai kisüzemi sörfőzdék
A hazai kisüzemi sörpiac szereplői 2024-ben többnyire növekvő árbevételről számolhattak…
Tovább olvasom >Csökkenő árbevétel mellett is javuló eredmények: nehéz év után stabilizálódik az Alföldi Tej Kft.
Lélegzethez jutott az Alföldi Tej Kft. 2024-ben: bár a vállalat…
Tovább olvasom >Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >