JD: több fizikai üzlet, gyorsabb házhoz szállítás
Mindössze harminc percre csökkentené házhozszállítási idejét a JD. A kínai online boltóriás, offline üzleteket, többek közt a Walmartot „használná” célja eléréséhez.
A pekingi székhelyű cég szeretné még hatékonyabbá tenni ellátási láncát. Ahelyett, hogy minden terméküket raktárokon, elosztóközpontokon és kiszállítópontokon utaztatnának keresztül, mielőtt azok elérnének a vásárlókhoz, az új program offline csatornákat alkalmaz, ahol azonnal elérhető a termék a rendelést követően.
A JD mesterséges intelligenciát használ, hogy meghatározza az offline kiskereskedelmi outletek, raktárak és elosztóközpontok és a fogyasztók közti távolságot, amelyik offline üzlet a legközelebb van a vásárlóhoz, oda irányítják a rendelt termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
Visszavett agresszív marketingstratégiájából a Temu
Az utóbbi hónapokban jelentős változások történtek a kínai Temu webáruház…
Tovább olvasom >Kínában a vártnál kisebb mértékben emelkedtek a fogyasztói árak márciusban
Kínában 0,1 százalékkal nőttek a fogyasztói árak márciusban éves szinten…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államokban a legmagasabb az e-kereskedelmi penetráció
A Stocklytics.com által bemutatott adatok alapján az e-kereskedelem penetrációja az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >