JD: több fizikai üzlet, gyorsabb házhoz szállítás
Mindössze harminc percre csökkentené házhozszállítási idejét a JD. A kínai online boltóriás, offline üzleteket, többek közt a Walmartot „használná” célja eléréséhez.
A pekingi székhelyű cég szeretné még hatékonyabbá tenni ellátási láncát. Ahelyett, hogy minden terméküket raktárokon, elosztóközpontokon és kiszállítópontokon utaztatnának keresztül, mielőtt azok elérnének a vásárlókhoz, az új program offline csatornákat alkalmaz, ahol azonnal elérhető a termék a rendelést követően.
A JD mesterséges intelligenciát használ, hogy meghatározza az offline kiskereskedelmi outletek, raktárak és elosztóközpontok és a fogyasztók közti távolságot, amelyik offline üzlet a legközelebb van a vásárlóhoz, oda irányítják a rendelt termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
Kína újra megnyitja piacát a japán tengeri termékek előtt
Kína újra megnyitja piacát a japán tengeri termékek előtt, amelyekre…
Tovább olvasom >Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >Májusban tovább nőtt Kína ipari termelése és kiskereskedelmi forgalma
Májusban tovább nőtt az ipari termelés Kínában, de hat hónapja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >