JD: több fizikai üzlet, gyorsabb házhoz szállítás
Mindössze harminc percre csökkentené házhozszállítási idejét a JD. A kínai online boltóriás, offline üzleteket, többek közt a Walmartot „használná” célja eléréséhez.
A pekingi székhelyű cég szeretné még hatékonyabbá tenni ellátási láncát. Ahelyett, hogy minden terméküket raktárokon, elosztóközpontokon és kiszállítópontokon utaztatnának keresztül, mielőtt azok elérnének a vásárlókhoz, az új program offline csatornákat alkalmaz, ahol azonnal elérhető a termék a rendelést követően.
A JD mesterséges intelligenciát használ, hogy meghatározza az offline kiskereskedelmi outletek, raktárak és elosztóközpontok és a fogyasztók közti távolságot, amelyik offline üzlet a legközelebb van a vásárlóhoz, oda irányítják a rendelt termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
Bezárja sanghaji gyárát a Yakult, átszervezéssel erősítene Kínában
A japán Yakult Honsha Sanghajban működő gyárának bezárásával tenné versenyképesebbé…
Tovább olvasom >Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >CÖF-CÖKA: a multinacionális cégek a kis falvakat is vegyék fel a kiszállítási portfóliójukba
A Civil Összefogás Fórum (CÖF) – Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >