JD: több fizikai üzlet, gyorsabb házhoz szállítás
Mindössze harminc percre csökkentené házhozszállítási idejét a JD. A kínai online boltóriás, offline üzleteket, többek közt a Walmartot „használná” célja eléréséhez.
A pekingi székhelyű cég szeretné még hatékonyabbá tenni ellátási láncát. Ahelyett, hogy minden terméküket raktárokon, elosztóközpontokon és kiszállítópontokon utaztatnának keresztül, mielőtt azok elérnének a vásárlókhoz, az új program offline csatornákat alkalmaz, ahol azonnal elérhető a termék a rendelést követően.
A JD mesterséges intelligenciát használ, hogy meghatározza az offline kiskereskedelmi outletek, raktárak és elosztóközpontok és a fogyasztók közti távolságot, amelyik offline üzlet a legközelebb van a vásárlóhoz, oda irányítják a rendelt termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát
Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát – ismertette az Agárminisztérium…
Tovább olvasom >Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát
Ökrös Oszkár helyettes államtitkár az Agrárminisztériumban fogadta Feng Fauit kínai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >