JD: több fizikai üzlet, gyorsabb házhoz szállítás
Mindössze harminc percre csökkentené házhozszállítási idejét a JD. A kínai online boltóriás, offline üzleteket, többek közt a Walmartot „használná” célja eléréséhez.
A pekingi székhelyű cég szeretné még hatékonyabbá tenni ellátási láncát. Ahelyett, hogy minden terméküket raktárokon, elosztóközpontokon és kiszállítópontokon utaztatnának keresztül, mielőtt azok elérnének a vásárlókhoz, az új program offline csatornákat alkalmaz, ahol azonnal elérhető a termék a rendelést követően.
A JD mesterséges intelligenciát használ, hogy meghatározza az offline kiskereskedelmi outletek, raktárak és elosztóközpontok és a fogyasztók közti távolságot, amelyik offline üzlet a legközelebb van a vásárlóhoz, oda irányítják a rendelt termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
Kínai gazdaságélénkítés – a befektetők szem elől tévesztik a lényeget
Az alapanyagpiacokat övező hangulat szeptemberben döntő fordulatot vett, amikor Kína…
Tovább olvasom >Fine Dining: az ősi Kína gasztrotörténetei címmel nyílt kiállítás a Néprajzi Múzeumban
Fine Dining: Az ősi Kína gasztrotörténetei címmel nyílt kiállítás kedden…
Tovább olvasom >Kínában kezdett gyártani a magyar 77 Elektronika Csoport által alapított vállalat
Az első magyar gépipari beruházást valósította meg Kínában a száz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >Másodjára mutatkoznak be Kőbánya meghatározó munkáltatói
A tavalyi sikeres debütálás után, idén november 13-án második alkalommal…
Tovább olvasom >