Játszani is engedd…

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 06. 20. 10:30

Rendezvény

A rendezvényszervezőknek, cateringeseknek, céges marketingeseknek szervezett Los Angeles-i BizBash Expo szakkiállításon nyár elején bemutatott ötletek közül „lőttük” az itt láthatókat a partnereik örömére állandóan új ötleteket keresgélő olvasóinknak. Remek szórakozás nagyobb céges rendezvényeken az egy új-mexikói vállalkozó által kínált jövendőmondó „gép”, amely még a belső vállalati kommunikáció szellemes kiegészítő eszköze is lehet, bár vannak dolgok, amelyeket nem igazán korrekt így elmondani. Nekünk nagyon tetszett a maxi-luftballonhajtogatás és a világító vattacukor ötlete is. 

Cégér 2.0

A járdában rögzített, fémrudakból vagy -csövekből készített, stilizált figurák egy-egy üzlet bejárata előtt igazán eredeti módon jelezhetik már messziről, mit talál a betérő az ajtó mögött. Ugyanakkor nemcsak modern reklámeszköznek tekinthetők, de kutyát vagy biciklit is lehet hozzájuk „rögzíteni”, ráadásul utóbbi tulajdonságuk miatt jóval nagyobb a valószínűsége az építésükhöz szükséges önkormányzati engedély megszerzésének, mintha a tulaj egy igazi cégért szeretne kiakasztani. 

   

A kocsma homo ludensei

Az amerikaiak, mondhatni, mindennel szeretnek játszani, ami – ezt már évszázadok óta tudják a magyar kocsmárosok is – jobb kedvet és nagyobb fogyasztást hoz. Az ősrégi golyós gyerekjáték mintájára készülő „sörnyitó” nagy valószínűséggel további ivásra ösztönöz, hiszen azt „súgja meg”, mit igyál a sör után! Némelyik sörözőben a söröskupakok trófeaként való összegyűjtése igazi macsó szórakozásnak számít, hát még, ha az ottani szokások szerint a kollektív sörnyitókra mindenféle bölcsességek vannak írva. És akkor az „önitatós” sörtorpedóról még nem is beszéltünk! 

Kapcsolódó cikkeink