Játékkal képezné a Dagrofa a Spar alkalmazottait
Játékkal képezné a Dagrofa a Spar alkalmazottait
Bemutatta digitális játékát a Dagrofa: a dán kiskereskedő a játék segítségével képezné a Spar-alkalmazottakat 51 Spar-üzletben.
A cég véleménye az, hogy a gamifikáció hatékonyabb módszer az alkalmazottak képzésére, mint a hagyományos prezentációk és kézikönyvek.
A játékkal kiképzett alkalmazottakon keresztül eddig négy százalékkal emelkedtek az eladások. A Dagrofa azt tervezi, hogy további 300 Spar-üzletben alkalmazza az új módszert.
Kapcsolódó cikkeink
Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek,…
Tovább olvasom >Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
Új, korszerű péküzemet nyitott a SPAR Austria az INTERSPAR hipermarketek…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >