Játékkal képezné a Dagrofa a Spar alkalmazottait
Játékkal képezné a Dagrofa a Spar alkalmazottait
Bemutatta digitális játékát a Dagrofa: a dán kiskereskedő a játék segítségével képezné a Spar-alkalmazottakat 51 Spar-üzletben.
A cég véleménye az, hogy a gamifikáció hatékonyabb módszer az alkalmazottak képzésére, mint a hagyományos prezentációk és kézikönyvek.
A játékkal kiképzett alkalmazottakon keresztül eddig négy százalékkal emelkedtek az eladások. A Dagrofa azt tervezi, hogy további 300 Spar-üzletben alkalmazza az új módszert.
Kapcsolódó cikkeink
Rendszerben gondolkodunk
Január 25-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 17. Díjkiosztó…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Hajápolás új dimenziókban
A hajápolási kategóriában a fogyasztói igények egyre inkább a professzionálisabb,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Teltházas a Rossmann Expója Szegeden
A tavalyi első, nagy sikerű Beauty Expo után, melyet Budapesten…
Tovább olvasom >Badacsonyi borok zajos sikere a New Yorkban
A Badacsonyi borvidék legnagyobb szabású eseménye immáron tizenharmadik alkalommal költözött…
Tovább olvasom >Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a…
Tovább olvasom >