Játékkal képezné a Dagrofa a Spar alkalmazottait
Játékkal képezné a Dagrofa a Spar alkalmazottait
Bemutatta digitális játékát a Dagrofa: a dán kiskereskedő a játék segítségével képezné a Spar-alkalmazottakat 51 Spar-üzletben.
A cég véleménye az, hogy a gamifikáció hatékonyabb módszer az alkalmazottak képzésére, mint a hagyományos prezentációk és kézikönyvek.
A játékkal kiképzett alkalmazottakon keresztül eddig négy százalékkal emelkedtek az eladások. A Dagrofa azt tervezi, hogy további 300 Spar-üzletben alkalmazza az új módszert.
Kapcsolódó cikkeink
Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >