Járvány alatt se engedik el a rászoruló gyermekek kezét
A Tesco vásárlói április 19. és május 16. között adománykuponok megvásárlásával támogathatják az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen gyermekkor adománygyűjtő kampányát.
A kasszáknál és online is kapható 250 forintos kuponok eladásából befolyt összeget a Tesco a Segélyszervezet számára ajánlja fel. Az Ökumenikus Segélyszervezet Kapaszkodó gyermekfejlesztő programjának finanszírozásához járulhatnak így hozzá a vásárlók, mely rászoruló gyermekek ezreit támogatja országszerte. Az egyedülálló program keretében a Segélyszervezet egyéni és közösségi foglalkozásokkal segíti a gyermekeket a szegénység okozta hátrányok leküzdésében, amire a járvány miatt most még nagyobb szükség van, mint valaha.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >