Japánban is növekszik az élelmiszer-házhozszállítás aránya
Japán nagyon sokat fektetett az online élelmiszerrendelés és –szállítás fejlesztésébe az elmúlt időszakban, hiszen rengetegen maradnak otthon és inkább interneten vásárolnak, mint személyesen.

Egyre több helyről rendelhetnek a japánok online
Májusban a Lawson cég terjesztette ki szolgáltatásait az Uber Eats-szel partnerségben. Most a cég legnagyobb versenytársa, a 7-Eleven is színre lépett, és Tokióban kínál házhozszállítási lehetőséget a vásárlóknak.
A 7-Eleven új szolgáltatása 39 tokiói üzletben érhető el. Az online rendeléseket a cég reggel 9 és este 10 óra között fogadja. A retailer legalább 1000 outletre szeretné kiterjeszteni szolgáltatását 2021 februárjától.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Európai terjeszkedésre készül a 7-Eleven
Stratégiai terjeszkedésre készül Európában a világ legnagyobb kényelmi üzletlánca, a…
Tovább olvasom >Rizskrízis Japánban: vészhelyzeti import és szabályozási fordulat a stabil árakért
Japánban a rizsárak egy év alatt közel a duplájára emelkedtek,…
Tovább olvasom >Árat emel Japánban a Suntory októbertől
A japán italóriás Suntory 2025. október 1-jétől áremelést hajt végre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >