Japánban is növekszik az élelmiszer-házhozszállítás aránya
Japán nagyon sokat fektetett az online élelmiszerrendelés és –szállítás fejlesztésébe az elmúlt időszakban, hiszen rengetegen maradnak otthon és inkább interneten vásárolnak, mint személyesen.
Májusban a Lawson cég terjesztette ki szolgáltatásait az Uber Eats-szel partnerségben. Most a cég legnagyobb versenytársa, a 7-Eleven is színre lépett, és Tokióban kínál házhozszállítási lehetőséget a vásárlóknak.
A 7-Eleven új szolgáltatása 39 tokiói üzletben érhető el. Az online rendeléseket a cég reggel 9 és este 10 óra között fogadja. A retailer legalább 1000 outletre szeretné kiterjeszteni szolgáltatását 2021 februárjától.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A klímaváltozás veszélyezteti Japán híres rizstermelését
A klímaváltozás nemcsak a magyar gazdákat sújtja, de Japánban is…
Tovább olvasom >Óriásit bővült a Tesco – háromszorosára növelte választékát a foodorán
A foodora továbbfejleszti az online bevásárlási kínálatát, a platformon keresztül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >