Japánban is növekszik az élelmiszer-házhozszállítás aránya
Japán nagyon sokat fektetett az online élelmiszerrendelés és –szállítás fejlesztésébe az elmúlt időszakban, hiszen rengetegen maradnak otthon és inkább interneten vásárolnak, mint személyesen.
Májusban a Lawson cég terjesztette ki szolgáltatásait az Uber Eats-szel partnerségben. Most a cég legnagyobb versenytársa, a 7-Eleven is színre lépett, és Tokióban kínál házhozszállítási lehetőséget a vásárlóknak.
A 7-Eleven új szolgáltatása 39 tokiói üzletben érhető el. Az online rendeléseket a cég reggel 9 és este 10 óra között fogadja. A retailer legalább 1000 outletre szeretné kiterjeszteni szolgáltatását 2021 februárjától.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Óriásit bővült a Tesco – háromszorosára növelte választékát a foodorán
A foodora továbbfejleszti az online bevásárlási kínálatát, a platformon keresztül…
Tovább olvasom >Szupermarket üzletágának eladásáról tárgyal a Seven & I
Magántőkealapokat és másokat is megkeresett a japán Seven & I…
Tovább olvasom >Pokémonnal erősíti a közösségi élményt a vásárlókban a 7-Eleven a Fülöp-szigeteken
A fülöp-szigeteki 7-Eleven együttműködésre lépett a japán Pokémon franchise-zal, melynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A…
Tovább olvasom >Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >Márton-nap előtt: drágulásra számíthatunk a liba és kacsa esetében?
November 11-én, Szent Márton napján a hagyomány szerint libát illik…
Tovább olvasom >