Japánban is növekszik az élelmiszer-házhozszállítás aránya
Japán nagyon sokat fektetett az online élelmiszerrendelés és –szállítás fejlesztésébe az elmúlt időszakban, hiszen rengetegen maradnak otthon és inkább interneten vásárolnak, mint személyesen.

Egyre több helyről rendelhetnek a japánok online
Májusban a Lawson cég terjesztette ki szolgáltatásait az Uber Eats-szel partnerségben. Most a cég legnagyobb versenytársa, a 7-Eleven is színre lépett, és Tokióban kínál házhozszállítási lehetőséget a vásárlóknak.
A 7-Eleven új szolgáltatása 39 tokiói üzletben érhető el. Az online rendeléseket a cég reggel 9 és este 10 óra között fogadja. A retailer legalább 1000 outletre szeretné kiterjeszteni szolgáltatását 2021 februárjától.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Hamarosan még több lazacot tenyészt a Mitsubishi Norvégiában és Kanadában
A japán Mitsubishi kereskedőház bejelentette, hogy bővíti lazactenyésztési tevékenységét Norvégiában…
Tovább olvasom >Európai terjeszkedésre készül a 7-Eleven
Stratégiai terjeszkedésre készül Európában a világ legnagyobb kényelmi üzletlánca, a…
Tovább olvasom >Rizskrízis Japánban: vészhelyzeti import és szabályozási fordulat a stabil árakért
Japánban a rizsárak egy év alatt közel a duplájára emelkedtek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán áll
Újra bebizonyosodott, hogy az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán…
Tovább olvasom >Tiltakoznak a visszaváltási díj csökkentése miatt a kereskedők
Az Országos Kereskedelmi Szövetség megdöbbenéssel értesült arról, hogy a MOHU…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >