Japánban is növekszik az élelmiszer-házhozszállítás aránya
Japán nagyon sokat fektetett az online élelmiszerrendelés és –szállítás fejlesztésébe az elmúlt időszakban, hiszen rengetegen maradnak otthon és inkább interneten vásárolnak, mint személyesen.

Egyre több helyről rendelhetnek a japánok online
Májusban a Lawson cég terjesztette ki szolgáltatásait az Uber Eats-szel partnerségben. Most a cég legnagyobb versenytársa, a 7-Eleven is színre lépett, és Tokióban kínál házhozszállítási lehetőséget a vásárlóknak.
A 7-Eleven új szolgáltatása 39 tokiói üzletben érhető el. Az online rendeléseket a cég reggel 9 és este 10 óra között fogadja. A retailer legalább 1000 outletre szeretné kiterjeszteni szolgáltatását 2021 februárjától.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Árat emel Japánban a Suntory októbertől
A japán italóriás Suntory 2025. október 1-jétől áremelést hajt végre…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >Élesztőalapú tejhelyettesítőt fejlesztett Japánban az Asahi
Az Asahi Group Japan új LIKE MILK nevű terméke Japán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >