Japán whiskey-be invesztál a Diageo
Kisebbségi befektetést eszközölt a Diageo a japán Komasa Kanosuke Distillerybe, a kagoshimai ultraprémium single malt whiskey-t gyártó cégbe a függetlenül működő, de Diageo-háttérrel rendelkező Distill Venturesön keresztül. A beruházás a vállalat növekedési tervének második szakaszát támogatja a termelési kapacitás növelésével, az új termékek fejlesztésével és a nemzetközi értékesítési és marketingcsapat bővítésével.
A Kanosuke Distillery többségi tulajdona és irányítása továbbra is az alapító Komasa Jyozo Co., Ltd kezében marad, és a vállalat felel a jövőben is a gyártásért, marketingért és értékesítésért. A megállapodás a jövőben 50-50 százalékos tulajdonosi szerkezetet vetít előre a cég jövőbeli teljesítményétől függően.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
A Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes Lions nemzetközi kreatív verseny hazai fordulójának
Idén is a Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes…
Tovább olvasom >Új Captain Morgan koktéllal növeli jelenlétét a Diageo az RTD-italok piacán
A Diageo 5,8%-os alkoholtartalmú Captain Morgan Sliced RTD-koktélcsaládjának tagjai négy…
Tovább olvasom >Alumínium palackot tesztel a Diageo a Baileys számára
A Diageo több mint 30 000 alumínium palackos terméket bocsát…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >