Japán whiskey-be invesztál a Diageo
Kisebbségi befektetést eszközölt a Diageo a japán Komasa Kanosuke Distillerybe, a kagoshimai ultraprémium single malt whiskey-t gyártó cégbe a függetlenül működő, de Diageo-háttérrel rendelkező Distill Venturesön keresztül. A beruházás a vállalat növekedési tervének második szakaszát támogatja a termelési kapacitás növelésével, az új termékek fejlesztésével és a nemzetközi értékesítési és marketingcsapat bővítésével.
A Kanosuke Distillery többségi tulajdona és irányítása továbbra is az alapító Komasa Jyozo Co., Ltd kezében marad, és a vállalat felel a jövőben is a gyártásért, marketingért és értékesítésért. A megállapodás a jövőben 50-50 százalékos tulajdonosi szerkezetet vetít előre a cég jövőbeli teljesítményétől függően.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új piacokon is kapható lesz a Johnnie Walker Black Ruby whisky
A tavalyi tesztidőszak után globálisan is bevezeti a Johnnie Walker…
Tovább olvasom >Donald Trump súlyos vámokat helyezett kilátásba az Európai Unióból származó alkoholtermékekre válaszul az amerikai whiskey-re bejelentett uniós vámra
Donald Trump amerikai elnök súlyos vámokat helyezett kilátásba csütörtökön az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >Az OECD-ben 4,2 százalékra lassult az éves infláció márciusban
A Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) tagországaiban a fogyasztói…
Tovább olvasom >Új környezetvédelmi bírságok: a cégeknek mostantól mélyebben a zsebükbe kell nyúlniuk
2025 májusától az engedélyeztetési, levegővédelmi, zajvédelmi, hulladékgazdálkodási bírságokat szabályozó, valamint…
Tovább olvasom >