Japán whiskey-be invesztál a Diageo
Kisebbségi befektetést eszközölt a Diageo a japán Komasa Kanosuke Distillerybe, a kagoshimai ultraprémium single malt whiskey-t gyártó cégbe a függetlenül működő, de Diageo-háttérrel rendelkező Distill Venturesön keresztül. A beruházás a vállalat növekedési tervének második szakaszát támogatja a termelési kapacitás növelésével, az új termékek fejlesztésével és a nemzetközi értékesítési és marketingcsapat bővítésével.
A Kanosuke Distillery többségi tulajdona és irányítása továbbra is az alapító Komasa Jyozo Co., Ltd kezében marad, és a vállalat felel a jövőben is a gyártásért, marketingért és értékesítésért. A megállapodás a jövőben 50-50 százalékos tulajdonosi szerkezetet vetít előre a cég jövőbeli teljesítményétől függően.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Csónakba szálltak a jövőért: a Diageo szemléletformáló programja a Tisza-tavi önkéntességtől a határokon átívelő akciókig
A Diageo idén sem maradt a parton: 2025-ben újra részt…
Tovább olvasom >Nőtt a Diageo brit szeszipari cég negyedéves árbevétele
Nőtt a Diageo, a világ egyik vezető prémium italgyártó és…
Tovább olvasom >Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >