Japán kávémárkát vezet be a UCC Coffee Europe
A UCC Coffee Europe új, a UCC Group (Japan) által támogatott kávémárkát dob piacra. A japán kávékultúra európai népszerűsítését zászlajára tűző, 1933-ban Kobéban alapított Ueshima Coffee Company márkájának bevezetésével most először válik elérhetővé Japán első számú kávéja az Egyesült Királyságban, amely akár a globális kávépiacot lendületben tartó európai kávémárkákkal is felveszi a versenyt.
A termék jelenleg online kapható, és a tervek szerint 2021 tavaszán az élelmiszer-kereskedelmi és out-of-home csatornákban is elérhető lesz. Az európai piacokon 2021-től kezdődően fokozatosan kerül bevezetésre a Tokyo Roast, House Blend és Fuji Mountain keverék szemes kávé, illetve őrölt-pörkölt formában, valamint Nespresso®-kompatibilis alumíniumkapszulák formájában.
Kapcsolódó cikkeink
Kávékapszula-újrahasznosítási programot indított az olasz Esselunga
Új környezetvédelmi kezdeményezést indított Milánóban az Esselunga a használt kávékapszulák…
Tovább olvasom >Lavazza Espresso Maestro Nespresso kompatibilis kapszulák
Élvezd azon földrész aromáit, ahol a fák mélyen lélegeznek, és…
Tovább olvasom >Omnia Colombia kávékapszula
Az Omnia termékek új csomagolásával együtt kávékapszuláink választéka is bővült.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >