Japán kávémárkát vezet be a UCC Coffee Europe
A UCC Coffee Europe új, a UCC Group (Japan) által támogatott kávémárkát dob piacra. A japán kávékultúra európai népszerűsítését zászlajára tűző, 1933-ban Kobéban alapított Ueshima Coffee Company márkájának bevezetésével most először válik elérhetővé Japán első számú kávéja az Egyesült Királyságban, amely akár a globális kávépiacot lendületben tartó európai kávémárkákkal is felveszi a versenyt.
A termék jelenleg online kapható, és a tervek szerint 2021 tavaszán az élelmiszer-kereskedelmi és out-of-home csatornákban is elérhető lesz. Az európai piacokon 2021-től kezdődően fokozatosan kerül bevezetésre a Tokyo Roast, House Blend és Fuji Mountain keverék szemes kávé, illetve őrölt-pörkölt formában, valamint Nespresso®-kompatibilis alumíniumkapszulák formájában.
Kapcsolódó cikkeink
Kávékapszula-újrahasznosítási programot indított az olasz Esselunga
Új környezetvédelmi kezdeményezést indított Milánóban az Esselunga a használt kávékapszulák…
Tovább olvasom >Lavazza Espresso Maestro Nespresso kompatibilis kapszulák
Élvezd azon földrész aromáit, ahol a fák mélyen lélegeznek, és…
Tovább olvasom >Omnia Colombia kávékapszula
Az Omnia termékek új csomagolásával együtt kávékapszuláink választéka is bővült.…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >