Japán kávémárkát vezet be a UCC Coffee Europe
A UCC Coffee Europe új, a UCC Group (Japan) által támogatott kávémárkát dob piacra. A japán kávékultúra európai népszerűsítését zászlajára tűző, 1933-ban Kobéban alapított Ueshima Coffee Company márkájának bevezetésével most először válik elérhetővé Japán első számú kávéja az Egyesült Királyságban, amely akár a globális kávépiacot lendületben tartó európai kávémárkákkal is felveszi a versenyt.
A termék jelenleg online kapható, és a tervek szerint 2021 tavaszán az élelmiszer-kereskedelmi és out-of-home csatornákban is elérhető lesz. Az európai piacokon 2021-től kezdődően fokozatosan kerül bevezetésre a Tokyo Roast, House Blend és Fuji Mountain keverék szemes kávé, illetve őrölt-pörkölt formában, valamint Nespresso®-kompatibilis alumíniumkapszulák formájában.
Kapcsolódó cikkeink
Kávékapszula-újrahasznosítási programot indított az olasz Esselunga
Új környezetvédelmi kezdeményezést indított Milánóban az Esselunga a használt kávékapszulák…
Tovább olvasom >Lavazza Espresso Maestro Nespresso kompatibilis kapszulák
Élvezd azon földrész aromáit, ahol a fák mélyen lélegeznek, és…
Tovább olvasom >Omnia Colombia kávékapszula
Az Omnia termékek új csomagolásával együtt kávékapszuláink választéka is bővült.…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >