Szakmai díjat kapott a Jack Daniel’s Pop Up Bárja
Díjnyertes lett a Lynchburgöt életre keltő Jack Daniel’s 150 Pop Up Bar.
2016-ban nem mindennapi mérföldkövet ünnepelt Amerika leghíresebb whiskey-je, a Jack Daniel’s. A márka fennállásának 150. évfordulójáról világszerte más-más módon emlékeztek meg, amelyből természetesen Magyarország sem maradhatott ki. Egy évvel ezelőtt három hónapon át Budapest szívében a Jack Daniel’s 150 Pop Up Barban kelt életre a lepárlóüzemnek otthont adó Lynchburg. A We Are Reklámügynökség kreatív kivitelezését a szakma is díjazta, még pedig a Lollipop ezüstérmével Rendezvényes megoldások kategóriában.
2016. különleges év volt a Jack Daniel’s életében, hiszen a híres Tenneessee-i lepárlóüzem 150. évfordulóját ünnepelték. Ez persze nem csak Amerikát érintette, hanem világszerte számos országot, köztük hazánkat is.
Tavaly októberben közel három hónapra nyitotta meg kapuit Budapest szívében a Jack Daniel’s 150 Pop Up Bar, ahol tematikus programokon keresztül ismertették meg a legendás whiskey készítésének folyamatát. A Pop Up Barba betérő vendégek egy valódi virtuális utazás részeseivé válhattak az évforduló alkalmából készült 360 fokos videó és VR szemüveg segítségével, a tematikus programok mellett pedig természetesen Jack Daniel’s whiskey-ket, koktélokat, valamint igazi amerikai ételkülönlegességeket is kóstolhattak.
A Jack Daniel’s 150 Pop Up Bar sikerességét mi sem bizonyítja jobban, mint a 200 liter felszolgált Jack Daniel’s whiskey és az 5000 ember, aki betért a bárba. A számok magukért beszélnek, hazánk is méltó módon megünnepelte a lepárló létrejöttének kerek évfordulóját.
A BTL-kommunikációk egyik jelentős hazai versenyén, a 2017-es Lillipopon Rendezvény megoldások kategóriájában ezüst díjat kapott a We Are csapata a Jack Daniel’s 150 Pop Up Barral.
Kapcsolódó cikkeink
A Sainsbury’s az online étrend- és étkezéstervező appal, a Lollipoppal társul
Az online étrend- és étkezéstervező platform, a Lollipop a Sainsbury’sszel…
Tovább olvasom >Fenntartható viszki a laborból
A Szilikon-völgy egyik apró laboratóriumában két fiatalember whiskey-t készített. Hordók…
Tovább olvasom >Japán whiskey-be invesztál a Diageo
Kisebbségi befektetést eszközölt a Diageo a japán Komasa Kanosuke Distillerybe,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Horvátországban 120 százalékkal több turista nyaralt az első fél évben
Az első fél évben 5,7 millió turista látogatott Horvátországba és…
Tovább olvasom >K&H: visszatért a magyarok utazási kedve
Az egy évvel korábbinál jóval többen mennének nyaralni idén, és…
Tovább olvasom >Pizzát rendelni jó játék! – A nap videója
Ez is egy lehetőség a fast casual típusú étteremláncok világában,…
Tovább olvasom >