Ízvilág-térkép a Corvinus termékeken
A METRO-lánc tapasztalatai szerint a húskészítmények terén különösen fontossá kezdenek válni a magyar, regionálisan házias ízvilágú termékek. Emellett a tudatos vásárlás terjedésével a vásárlók is egyre inkább keresik a magasabb minőségű, legjobb ár-érték aránnyal rendelkező húskészítményeket. Ezekre az igényekre alapozták a tavaly bevezetett Corvinus termékcsaládjukat, amelynek forgalma folyamatos növekedést mutat.
– Általánosságban elmondható, hogy a szárított húskészítmények vásárlásánál vezető trenddé kezd válni a gazdasági patriotizmus. A magyar vásárlók körülbelül 40 százaléka jobban bízik a magyar termékekben, és minőségibbnek érzékelik azokat – ad becslést Krubl Yvette kommunikációs vezető. – A METRO célja az új termékcsaláddal az volt, hogy visszahozza a hagyományos ízeket a magyarországi otthonokba. A Corvinus húskészítmények a tradicionális magyar vonalat követik, hiszen hagyományos technológiával és magyar alapanyagokból készülnek.
Az eladási adatok szerint a METRO által forgalmazott húskészítmények közül a fogyasztók legjobban a párizsit és virslit magában foglaló vörösárukat kedvelik, de hasonlóan népszerűek a sonkák és szalonnák is, illetve növekvő tendenciát mutat a száraz és félszáraz kolbászok iránti kereslet. Ez utóbbi termékeknél egyre fontosabb tényező a hagyományos érlelés. A kizárólag a METRO számára hagyományos recept alapján készített Corvinus termékeket Magyarország egy-egy neves térségéből származó, nagy becsben álló és jól ismert, hagyományos gyártói receptúra alapján készítik. A regionális termékek három régió sajátos ízvilágát tükrözik: a hajdúsági, a délvidéki és a kisalföldi régiókét, ezeket a csomagolásokon található térképen is jelölték.
– Az utóbbi években azt tapasztaltuk, hogy a kisebb csomagolási egységű, illetve lédig termékeket keresik elsősorban vásárlóink, amelyre szintén kínál megoldást a METRO – mondja Krubl Yvette.
Bár a hús- és húskészítmények a magyar gasztronómia olyan alapelemei, amelyek különösebb marketingtámogatást nem igényelnek, a METRO ennek ellenére kiemelt figyelmet fordít rájuk. Folyamatos áruházi kóstoltatásokkal próbálják közelebb hozni vevőikhez az új termékeket, emellett különleges kiadványukban mutatják be az egyes termékekre és a különböző régiókra jellemző tulajdonságokat, valamint hasznos receptekkel látják el vásárlóikat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >