Ízvilág-térkép a Corvinus termékeken
A METRO-lánc tapasztalatai szerint a húskészítmények terén különösen fontossá kezdenek válni a magyar, regionálisan házias ízvilágú termékek. Emellett a tudatos vásárlás terjedésével a vásárlók is egyre inkább keresik a magasabb minőségű, legjobb ár-érték aránnyal rendelkező húskészítményeket. Ezekre az igényekre alapozták a tavaly bevezetett Corvinus termékcsaládjukat, amelynek forgalma folyamatos növekedést mutat.
– Általánosságban elmondható, hogy a szárított húskészítmények vásárlásánál vezető trenddé kezd válni a gazdasági patriotizmus. A magyar vásárlók körülbelül 40 százaléka jobban bízik a magyar termékekben, és minőségibbnek érzékelik azokat – ad becslést Krubl Yvette kommunikációs vezető. – A METRO célja az új termékcsaláddal az volt, hogy visszahozza a hagyományos ízeket a magyarországi otthonokba. A Corvinus húskészítmények a tradicionális magyar vonalat követik, hiszen hagyományos technológiával és magyar alapanyagokból készülnek.
Az eladási adatok szerint a METRO által forgalmazott húskészítmények közül a fogyasztók legjobban a párizsit és virslit magában foglaló vörösárukat kedvelik, de hasonlóan népszerűek a sonkák és szalonnák is, illetve növekvő tendenciát mutat a száraz és félszáraz kolbászok iránti kereslet. Ez utóbbi termékeknél egyre fontosabb tényező a hagyományos érlelés. A kizárólag a METRO számára hagyományos recept alapján készített Corvinus termékeket Magyarország egy-egy neves térségéből származó, nagy becsben álló és jól ismert, hagyományos gyártói receptúra alapján készítik. A regionális termékek három régió sajátos ízvilágát tükrözik: a hajdúsági, a délvidéki és a kisalföldi régiókét, ezeket a csomagolásokon található térképen is jelölték.
– Az utóbbi években azt tapasztaltuk, hogy a kisebb csomagolási egységű, illetve lédig termékeket keresik elsősorban vásárlóink, amelyre szintén kínál megoldást a METRO – mondja Krubl Yvette.
Bár a hús- és húskészítmények a magyar gasztronómia olyan alapelemei, amelyek különösebb marketingtámogatást nem igényelnek, a METRO ennek ellenére kiemelt figyelmet fordít rájuk. Folyamatos áruházi kóstoltatásokkal próbálják közelebb hozni vevőikhez az új termékeket, emellett különleges kiadványukban mutatják be az egyes termékekre és a különböző régiókra jellemző tulajdonságokat, valamint hasznos receptekkel látják el vásárlóikat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >