A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a Sapporo számára, amelynek ferde profilja befolyásolja, hogy az ital hogyan lép kölcsönhatásba fogyasztójának szájpadlásával. A pohár a sör gazdagságának és aromájának maximalizálása érdekében három különböző ízprofilt nyújt – oldala elöl és hátul egyenes, míg a bal oldala befelé ível, a jobb pedig kifele, mindez aszimmetrikus formát alkot. Ha például az egyenes oldalon kezdjük az italt, a sör végigfolyik a nyelv közepén, és egyenesen a szájüreg hátsó részébe jut, ahol az íz ropogós, frissítő befejezéssel zárul.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
A Nendónak nem ez az első, a sör szofisztikált fogyasztását és élvezetét befolyásoló speciális fejlesztése: ugyancsak a Sapporónak tervezték a fizika törvényeivel játszó sörösdobozt, amelyen a két egymáshoz képest ferdén elhelyezett nyitó húzópánt segítségével ízlés szerint befolyásolható, milyen mennyiségű habbal lehessen kiönteni a doboz tartalmát. //
Kapcsolódó cikkeink
Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >Radler Reboost Meggy Izotóniás ital, BIO Pécsi Prémium Lager
A Radler Reboost egy izotóniás, meggyes ital. Alkoholmentes világos sör…
Tovább olvasom >Akciós ír sörökkel ünnepli a Szent Patrik napot az Auchan
A mennyiség helyett a minőség felé mozdult el a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Pékszövetség XIV. Szent István napi Kenyérverseny felhívása
A Magyar Pékszövetség 2025-ben is meghirdette az ország egyik legrangosabb…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a hazai vendégek többnyire 1-2 éjszakás foglalással utaztak belföldön az első negyedévben
Hosszú hétvége híján főként rövid, 1-2 éjszakás belföldi utazásokat választottak…
Tovább olvasom >21. századi csúcshűtőtáska – A nap képe
A Rugged Road hűtőtáskái nagyon könnyűek, nagyon tartósak , strapabírók,…
Tovább olvasom >