Izraelben lép piacra a Carrefour az Electra Consumer Productsszal társulva
Nemzetközi terjeszkedése részeként a francia Carrefour franchise-megállapodást írt alá az izraeli Electra Consumer Productsszal és leányvállalatával, a Yenot Bitannal. A megállapodás értelmében az év végéig a lánc Carrefour üzleteket nyit az országban, illetve a több mint 150 boltot működtető Yenot Bitan már a nyár elejéig hozzáférést kap a Carrefour saját márkás termékválasztékához.
Az izraeli fél a lépést történelminek, a valaha volt legjelentősebb eredményként értékeli Izrael kiskereskedelmében, amely változást hozhat a vásárlási élményben, valamint a széles termékválaszték révén a helyi piacon kialakult árszínvonalba is beleszólhat.
Kapcsolódó cikkeink
Új partnerrel erősít Franciaországban a Picnic
A holland online szupermarket, a Picnic új partnert választott Franciaországban:…
Tovább olvasom >A magyar-izraeli turisztikai kapcsolatok erősek
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter kedden hivatalában fogadta Hájim Kac izraeli…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágulás és árcsökkenés egyszerre – az árrésstop hatása már az első héten érezhető
Jelentős átrendeződés indult el az élelmiszerárakban a március 17-én bevezetett…
Tovább olvasom >Komoly reklámellenőrzések jönnek
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) és a szakmai…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus: így kezelik pénzügyeiket és digitalizálnak a hazai kkv-k
A magyar kkv-k óvatosan terveznek: miközben a gazdasági környezet kihívásokat…
Tovább olvasom >