Izraelben lép piacra a Carrefour az Electra Consumer Productsszal társulva
Nemzetközi terjeszkedése részeként a francia Carrefour franchise-megállapodást írt alá az izraeli Electra Consumer Productsszal és leányvállalatával, a Yenot Bitannal. A megállapodás értelmében az év végéig a lánc Carrefour üzleteket nyit az országban, illetve a több mint 150 boltot működtető Yenot Bitan már a nyár elejéig hozzáférést kap a Carrefour saját márkás termékválasztékához.
Az izraeli fél a lépést történelminek, a valaha volt legjelentősebb eredményként értékeli Izrael kiskereskedelmében, amely változást hozhat a vásárlási élményben, valamint a széles termékválaszték révén a helyi piacon kialakult árszínvonalba is beleszólhat.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >25 üzletet zár be az Alcampo Spanyolországban
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo bejelentette, hogy átszervezési programja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >