Izraelben lép piacra a Carrefour az Electra Consumer Productsszal társulva
Nemzetközi terjeszkedése részeként a francia Carrefour franchise-megállapodást írt alá az izraeli Electra Consumer Productsszal és leányvállalatával, a Yenot Bitannal. A megállapodás értelmében az év végéig a lánc Carrefour üzleteket nyit az országban, illetve a több mint 150 boltot működtető Yenot Bitan már a nyár elejéig hozzáférést kap a Carrefour saját márkás termékválasztékához.
Az izraeli fél a lépést történelminek, a valaha volt legjelentősebb eredményként értékeli Izrael kiskereskedelmében, amely változást hozhat a vásárlási élményben, valamint a széles termékválaszték révén a helyi piacon kialakult árszínvonalba is beleszólhat.
Kapcsolódó cikkeink
Újraindulnak a Wizz Air izraeli járatai
A Wizz Air a tervezettnél egy hónappal korábban, már augusztus…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >