Izgalmassá vált a múzeum
Eredményes időszakot tudhat maga mögött a 2006 szeptemberében új helyszínen kaput nyitott Magyar Kereskedelmi és Vendéglátó-ipari Múzeum.Ha lépésenként is, de megvalósulni látszik a menedzsment azon elképzelése, hogy a hagyományos értelemben vett múzeumi szolgáltatásokon túl egyfajta kulturális köztér működjön a Szent István téri egykori banképület falai között.
– Szakmúzeum vagyunk, de bizonyos fokig szerencsés a helyzetünk, hiszen a kereskedelem és a vendéglátóipar fogalomkörébe szinte minden beletartozik, így tág határok között mozoghatunk – mondja Kiss Imre, a múzeum igazgatója.
Az év végén megnyitották látványraktárukat, amely a legközelebb áll az átlagember kiállításokról alkotott elképzeléseihez (az angol szaknyelv „study collection”-nak hívja az üvegvitrinekben kiállított tárgyak összességét). Nagy fájdalom, hogy állandó kiállítás összeállítására továbbra sem adottak a lehetőségek, de a 2008-ra tervezett időszaki kiállítások sora így is figyelemre méltó. Márciusig tart nyitva a Törley pezsgőpincészet 125 éves történetét bemutató Pezsgőünnep című kiállítás, ezt követően Reneszánsz ételek, ételek reneszánsza címmel látható új összeállítás. Az év további részében sör- és márkatörténeti kiállítások kerülnek majd a programba, valamint egy, az I. világháború időszakának rekláméletét bemutató anyag.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >