Izgalmas bejelentéssel készült a DIAGEO a koktélrajongók ünnepére
Budapest legnevesebb bárjai és a hazai koktélvilág legkiemelkedőbb bártenderei az idei Budapest Cocktail Week keretében is különleges koktélkreációkkal kápráztatták el az érdeklődőket. Az eseménysorozaton résztvevő bárokban az érdeklődők kizárólag erre az alkalomra készült, limitált kiadású koktélokat kóstolhattak meg, többek között olyan prémium italokkal készítve, mint a Don Julio tequila vagy a Singleton whisky. A luxus termékek forgalmazója, a DIAGEO pluszban egy izgalmas bejelentéssel is felrázta a bartenderek jövőévi terveit.
Az italkultúra ismert, és elismert szakembereit, valamint a koktélok szerelmeseit összehozó Budapest Cocktail Week-en 41 budapesti bár vett részt, és mutatta be koktélkülönlegességét. Az egyedi receptúrák alapján, prémium minőségű alapanyagokból készült italokat izgalmas történetek inspirálták, amelyekről a bartenderek Budapest nívós bárjaiban meséltek elmerülve a koktélkészítés művészetében. Az idei eseménysorozatot Uracs Kristóf, 2023-ban osztrák színekben versenyző World Class versenyző nyitotta meg a Leo Rooftop bárban, ahol a résztvevők az általa kizárólag arra az estére megálmodott koktélok mellett, a Leo Bistro&Rooftop The Lyric Lion nevű koktélkölteményt kóstolhatták meg, amely a Don Julio Blanco, málna, torma, paprika homok és verjus különleges kombinációjából született. A könnyed koktélozások mellett azonban szakmai fórumokkal is készültek a szervezők, egy ilyen alkalmával Forray András mesélt széleskörű nemzetközi tapasztalatairól a Boutiq’ bárban. Az eseményre a Boutiq’ Bar Smoked on water nevű italát mutatta be, Singleton whisky alappal, kucsmagombával és yuzu habbal elkészítve.
A Diageo vállalat kiemelkedő szereplője a Budapest Cocktail Week eseményének. A prémium portfóliójába tartozó italok adják számos koktélkülönlegesség alapját, amelyeket a látogatók kizárólag a Cocktail Week keretében kóstolhattak meg.
„Az esemény alkalmával több, neves bár is a vállalatunk prémium italait választotta az egyedi, és limitált koktéljuk alapjául, amely számunkra nem csak büszkeség, hanem elismerés is. Elkötelezett célunk, hogy megadjuk a szakmabelieknek azokat a biztos alapokat, és inspiráló italokat, amelyből kreativitásuk kibontakozhat. Örülünk, hogy a fogyasztóinknak is többet adhatunk ezáltal, hiszen a Budapest Cocktail Week alkalmával a résztvevők felfedezhetik a bárkultúra sokszínűségét, megismerhetik az egyedi technikákat és kreatív megoldásokat, amelyek a koktélok világát jellemzik.”
– mondta Bognár Marianna, a Diageo Európai partner piacok luxus üzletágának vezetője.
A vállalat nem csak hazai szinten képviselteti magát, évek óta központi szerepet tölt be a világ legnagyobb és legrangosabb koktélversenyén, a World Class-on. A verseny, amely 2024-ben Shanghaiban zajlott, a legjobb bártenderek globális találkozása, ahol a világ különböző tájairól érkező szakemberek mérik össze tudásukat. A Diageo prémium italai nélkülözhetetlen részei ennek a versenynek, mint például a Don Julio tequila, Singleton whisky, Johnnie Walker Blue Label, hiszen ezek képezik a versenyzők által készített koktélok alapját.
A világszintű versenyen még nem volt példa arra, hogy Magyarország színeiben indult volna versenyző, de jövőre lehetőség adatik a hazai versenyzők számára is, hiszen a Diageo kizárólagos magyarországi disztribútora a Zwack Unicum Nyrt. a Budapest Cocktail Week első napján izgalmas bejelentést tett, 2025-től Magyarország is bekapcsolódik a World Class versenysorozatába.
„Ez a lépés nemcsak a hazai bártender közösség számára kínál új lehetőségeket, hanem egyúttal a magyar koktélkultúra nemzetközi szintű elismerését is erősíti. A jövő évi indulás egy új fejezetet nyit a hazai szakma számára, hiszen a legtehetségesebb bártendereknek lehetőségük adatik megmutatni tudásukat a világ legjobbjai között. Ezt a nemes célt büszkén támogatja mind a Diageo, mind a Zwack.”
– mondta Gulyás Csaba, Zwack Unicum & Diageo Reserve márkanagykövete.
A World Class nem csupán verseny, hanem egy platform is, amely a koktélkultúrát és a bártenderek kreativitását ünnepli. A Diageo által képviselt értékek és a minőségi italok egyedülállóan illeszkednek ebbe a versenysorozatba, amely már hosszú ideje meghatározó eseménye a nemzetközi italkultúrának.
Kapcsolódó cikkeink
Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >Pillepalack üvegből
A Diageo szeptemberben a London Design Festivalon mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >