Ízesített termékekkel újít a Theodora
Új termékcsaláddal jelentkezik Magyarország legtradicionálisabb ásványvízmárkája, a Theodora. Az ásványi anyagokban gazdag természetes ásványvizei mellett a vásárlók már az ízesített Theodora termékeket is megkóstolhatják, amelyek háromféle ízben érhetők el.
A citrom, narancs és málna ízű, alacsony kalóriatartalmú, Theodora ízesített italok remek alternatívát kínálnak azoknak, akik újdonságra és különleges ízvilágú, alacsony energiatartalmú frissítőre vágynak. Az új termékcsalád alapja a Balaton-felvidéki Nemzeti Park területén, egyedülálló természeti környezetből származó Theodora Kereki ásványvíz. A 1,5 literes kiszerelésben kapható ízesített termékek megtalálhatóak a legtöbb nagyobb áruházlánc polcain.
Világszerte és Magyarországon is egyaránt jellemző tendencia, hogy a fogyasztók egyre inkább az egészségesebb italokat preferálják. Ennek megfelelően a természetes ásványvíz alapú ízesített termékek is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek: 2015-ben ez a szegmens már a teljes ásványvízpiac 10 százalékát tette ki hazánkban[1]. A Theodora ennek a fogyasztói trendnek igyekszik megfelelni legújabb termékeivel.
[1] Az ACNielsen Piackutató Kft. által definiált univerzumon mért Kiskereskedelmi Index 2014-2015. éves ízesítetlen és ízesített ásványvizek piacára vonatkozó adatok alapján.
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >Ilyenek most az ásványvíz fogyasztási szokások Magyarországon
A nyári hónapokban az ásványvíz iránti kereslet jelentősen megnő Magyarországon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jól képzett munkavállalókat keresnek a cégek, de sokallják a bérigényüket
A 2025-re vonatkozó kilátásaikat tekintve a munkáltatók inkább optimisták, de…
Tovább olvasom >Erős novembert zárt az Euronics, taroltak a tévék
Több mint 16 százalékos forgalomnövekedéssel zárta a Black Novembert az…
Tovább olvasom >Karácsonyi összefogás: Vásárlói szavazatok döntik el, kik kapják a JYSK 1 millió forint összértékű termékfelajánlását
A JYSK Magyarország Kft. és a Sharity Mobile Application Zrt.…
Tovább olvasom >