IV. Employer Branding: A munkáltatói márkaépítés új ritmusa

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 11. 13. 11:30
🎧 Hallgasd a cikket:

November 11-én került megrendezésre az idei, IV. Employer Branding Konferencia, amely ezúttal az „Újrahangolva” címet viselte. Az esemény célja az volt, hogy a munkáltatói márkaépítésben érintett vezetők, HR- és marketing-szakemberek közösen találjanak új hangokat és új ritmust a hiteles, emberközpontú szervezeti működéshez. Az esemény médiapartnere a Trade magazin.

Bódi Krisztina

A rendezvényt Bódi Krisztina, a Marketing Art Kft. ügyvezetője, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja és az esemény háziasszonya nyitotta meg.

„A munkáltatói márkaépítés nem egyszeri kampány, hanem egy tudatosan épített stratégia, amely a menedzsment, a marketing és a HR szoros együttműködéséből születik. A világ változik – és vele együtt a munkaerőpiac dallama is. Ma arra keressük a választ, hogyan tudjuk saját szervezetünket egy kis újrahangolással felkészíteni a közeljövőre.”

– fogalmazott köszöntőjében.

A délelőtti előadások a munkavállalói igények, a hitelesség és a szervezeti inspiráció témáit járták körül. Kui János (Marketing Resolution Kft.) a magyar munkavállalók elvárásait elemezte, Kese Ingrid (WING Zrt.) a hiteles vezetés és belső kommunikáció fontosságát hangsúlyozta, míg Szirtes Bernadett (Lapker Csoport) arra hívta fel a figyelmet, hogyan válhat a nagyvállalati környezetben is az inspiráció a fejlődés motorjává.

A „Emberközpontúság nagyban – márkaépítés rendszerek között” című kerekasztal-beszélgetésen a résztvevők – Horváth Magyary Voljč Nóra (K&H Csoport), Kecskeméti Attila (Magyar Piszke Papír Kft.), Kulich Éva (Haladás Mezőgazdasági Zrt.) és Slániczné Molnár Ildikó (Duna-Dráva Cement Kft.) – a rendszerszintű működés és az emberi szemlélet összehangolásának kihívásairól osztották meg tapasztalataikat. A beszélgetést Kui János moderálta.

A Nemzeti Sportügynökség képviseletében Molnár Irina mutatott be egyedi employer branding megoldásokat, bizonyítva, hogy a közszféra is képes kreatív, élményalapú márkaépítésre.

A délutáni előadások az utánpótlás-fejlesztés és a HR–marketing együttműködés gyakorlati oldalát helyezték fókuszba. Kaposvári Anna (Claas Hungária Kft.) arról beszélt, miért kell időben elkezdeni a változást, hogy a fiatal generációk számára is vonzó munkahelyeket teremtsünk. Az Erste Bank szakértői, Jáhny-Tóth Tímea és Bakanek Bianka egy konkrét kampányon keresztül mutatták be, miként tud a két terület szinergiában valódi értéket létrehozni.

A nap zárásaként „Employer Branding a kézzelfogható világban” címmel zajlott a délutáni kerekasztal-beszélgetés, amely arra kereste a választ, hogyan válhat a munkáltatói márka a mindennapi működés, a termékek és a fogyasztói élmény részeként is hitelessé. Csuti-Nagy Fruzsina (Detki Keksz Kft.), Kanizsai-Tóth Csaba (FÁN Group Kft.) és Dr. Losó Adrienn (Mirelite Mirsa Zrt.) konkrét példákon keresztül mutatták be, miként lehet a vállalati értékeket kézzelfoghatóvá tenni a márkaépítésben. A beszélgetést Tengerdi Krisztina (Carglass Magyarország) moderálta.

A IV. Employer Branding Konferencia azt az üzenetet közvetítette, hogy a sikeres munkáltatói márka a hitelesség, az értékek és az emberi kapcsolatok harmóniájából születik. Ismét bizonyítva: a valódi márka belülről épül – és az új hangokat együtt kell megtalálnunk.

Kapcsolódó cikkeink