Itt az Albert Heijn csomagolásmentes koncepciója
Új vásárlási koncepcióval rukkolt elő az Albert Heijn. A holland retailer AH-csomagolásmentes projektje fenntarthatóbb vásárlást tesz lehetővé.
A kiskereskedő arra kéri vásárlóit, hogy használjanak újrahasznosítható zacskót vagy dobozt a száraz termékek, mint például a müzli, a tészta, a tea és a magvak számára.
A lépéssel az üzletlánc célja az, hogy évente húszmillió kilogrammal csökkentse 2025-ig a csomagolóanyagok mennyiségét.
A csomagolásmentes termékek 70 cikket tartalmaznak. A választéknak nagyjából 80%-a (55 termék) organikus.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Békés vármegyében nyitott üzletet a PENNY
Október 17-én Békés vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY,…
Tovább olvasom >A Pepco is csatlakozott a Better Cottonhoz
A Pepco, amely Európa egyik legnagyobb ár-érték arányú kiskereskedője, újabb…
Tovább olvasom >Ismét fenntarthatósági hónap volt a Borsodinál
A Borsodi Sörgyárnál hagyományosan a szeptember a fenntarthatóságról szól, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Út a gazdasági semlegességhez” – keleti vagy nyugati nyitás?
A kormányzat gazdasági stratégiájának és kommunikációjának lassan 15 éve fontos…
Tovább olvasom >Nevet vált a Rama és a Flora margarinok forgalmazója
Upfield Magyarország Kft.-ről Flora Food Hungary Kft.-re változtatta nevét a…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >