Itt az Albert Heijn csomagolásmentes koncepciója
Új vásárlási koncepcióval rukkolt elő az Albert Heijn. A holland retailer AH-csomagolásmentes projektje fenntarthatóbb vásárlást tesz lehetővé.

Mindenki a saját dobozába vásárolhat
A kiskereskedő arra kéri vásárlóit, hogy használjanak újrahasznosítható zacskót vagy dobozt a száraz termékek, mint például a müzli, a tészta, a tea és a magvak számára.
A lépéssel az üzletlánc célja az, hogy évente húszmillió kilogrammal csökkentse 2025-ig a csomagolóanyagok mennyiségét.
A csomagolásmentes termékek 70 cikket tartalmaznak. A választéknak nagyjából 80%-a (55 termék) organikus.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Örök életű mérgek – az ételcsomagolások új kockázata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági díjat kapott az Edeka Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mercedes-Benz átadta Európa legmodernebb világítástechnikai tesztközpontját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >