Itt az Albert Heijn csomagolásmentes koncepciója
Új vásárlási koncepcióval rukkolt elő az Albert Heijn. A holland retailer AH-csomagolásmentes projektje fenntarthatóbb vásárlást tesz lehetővé.

Mindenki a saját dobozába vásárolhat
A kiskereskedő arra kéri vásárlóit, hogy használjanak újrahasznosítható zacskót vagy dobozt a száraz termékek, mint például a müzli, a tészta, a tea és a magvak számára.
A lépéssel az üzletlánc célja az, hogy évente húszmillió kilogrammal csökkentse 2025-ig a csomagolóanyagok mennyiségét.
A csomagolásmentes termékek 70 cikket tartalmaznak. A választéknak nagyjából 80%-a (55 termék) organikus.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az amerikai vámok és az európai zöldpolitika szorításában is stabilak a hazai gumiabroncspiac kilátásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A zöld finanszírozás a globális energiapiac egyik fő motorja lett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új digitális megoldással csökkenti az élelmiszerpazarlást az Albert Heijn
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elkezdődött a VI. Bodrogi PET Kupa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >