Itt a Rossmann új applikációja, a Virtuális Tükör
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a technológia fejlődésével olyan funkciót vezetett be a mobilapplikációjában, amely forradalmasíthatja a drogériai vásárlást. A Virtuális Tükör lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a megvásárolni kívánt sminktermékeket virtuálisan próbálhassák ki még a kosárba helyezés előtt.
Virtuális Tükör segítségével próbálhatjuk fel saját arcunkra a dekorkozmetikai termékeket a Rossmann Online Drogérájának mobilalkalmazásában. Az új funkció nem csupán egy újabb digitális eszköz a vásárlók kezében, hanem egy teljesen új élményt is nyújt. A Rossmann innovációja egyelőre a L’Oréal csoport kiválasztott termékeinek kipróbálását teszi lehetővé az alkalmazáson belül, beleértve a L’Oréal Paris, Maybelline és NYX márkákat. Egyedülálló módon a drogéria sajátmárkás dekorkozmetikumaira, az Alterra és a Rival Loves Me számos termékére is kiterjesztették a funkciót.
Az újítás nem csupán a vásárlási folyamatot könnyíti meg, hanem jelentős kényelmi előnyöket is kínál. Az Online Drogériában való vásárlás során a Virtuális Tükör segítségével a vásárlók könnyedén megtekinthetik és kipróbálhatják a különböző termékeket anélkül, hogy személyesen meg kellene látogatniuk egy Rossmann üzletet. Ez a dekorkozmetikumok esetében, ahol különösen fontos a megfelelő színek és árnyalatok kiválasztása, óriási előrelépést jelenthet az online vásárlásban.
A Rossmann Virtuális Tükör az AR technológiára épül
„Az új funkcióban használt technológia az Augmented Reality (AR), vagyis a kiterjesztett valóság. Ez azt jelenti, hogy a vásárlók valós időben láthatják, hogy hogyan festenek az adott termékek az arcukon anélkül, hogy valóban fel kellene őket próbálniuk. Elsődleges célunk az újítással, hogy a vásárlóink magabiztosabban választhassanak dekorkozmetikai termékeket online is, és azok valóban megfeleljenek minden igényüknek és elvárásuknak”
– mondta el az innováció kapcsán Fürjes Ádám a Rossmann webshop vezetője.
A frissen bevezetett funkció a Rossmann technológiai innovációk felé való elköteleződésének bizonyítéka. A kipróbáláshoz nem kell mást tenni, mint letölteni a Rossmann mobilalkalmazását, és máris bárki élvezheti a Virtuális Tükör minden előnyét a megjelölt termékeknél. Az applikáción belül érdemes a Rossmann+ VIP programhoz is csatlakozni, amennyiben ezt korábban még nem tettük volna meg, hiszen a hűségprogram tagjai további exkluzív kedvezményeket és ajánlatokat is élvezhetnek vásárlásaik során.
A Rossmann Virtuális Tükör funkciója egy újabb lépés a drogériák digitalizációjában, amely hosszú távon képes lehet megváltoztatni a jövőbeni vásárlási szokásokat. Az innováció nem csupán könnyebbé teszi a vásárlást, hanem olyan új élményt is nyújt, amelyet eddig nem tapasztalhattunk meg a hagyományos drogériai vásárlás során.
Kapcsolódó cikkeink
GLAMOUR Valentin-napok: jön az exkluzív shoppingünnep februárban
Február 10-16. között először rendezik meg a GLAMOUR Valentin-napok powered…
Tovább olvasom >GLAMOUR Valentin-napok a ROSSMANN-ban
Február 10-16. között először kerül sor a GLAMOUR Valentin-napok powered…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >