Itt a Molson Coors Staropramen 0.0
A Molson Coors Staropramen 0.0-ja egy új alkoholmentes láger, amelyet több mint két évig tökéletesített a sörfőző csapat.
Mivel világszerte egyre több sörivó fordul az alkoholmentes sörök felé, a Molson Coors Beverage Company az Egyesült Királyságban, az Ír Köztársaságban, valamint Közép- és Kelet-Európa egyes részein bevezeti a Staropramen 0.0-t.
A sör márciusban jelenik meg egyes brit kiskereskedelmi egységekben, miután február elején debütált Bosznia-Hercegovinában, Bulgáriában, Horvátországban és Romániában.
A The Drinks Business-nek nyilatkozva Kathryn Reynolds, a Molson Coors Beverage Company prémium sörökért felelős marketingkontrollere elmondta: „A Staropramen szakértő csapata addig csiszolta az alkoholmentes lager sör főzésének módszerét, míg az képes lett a Staropramen ízvilágot valóban visszaadni. Az eredmény a Staropramen 0.0, egy telt ízű cseh pilsner zéró alkohollal”.”
A Staropramen 0.0 330 ml-es palackokban és multipack kiszerelésben kerül forgalomba.
A Molson Coors elmondta, hogy 0,0%-os sört „lényegesen nehezebb elkészíteni, mint a 0,5%-ot”, de kiemelte, hogy a Staropramen 0,0 megőrizte „finom édes ízét és lágy malátás-gyümölcsös aromáját”.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >Tovább erősíti vezető pozícióját az alkoholmentes sörök piacán a Heineken
Stabil növekedést ért el a Heineken 2024-ben, főként az alkoholmentes…
Tovább olvasom >Résztulajdont vásárol a Molson Coors a Fever-Tree-ben
A Molson Coors 8,5%-os részesedést szerez a brit Fever-Tree-ben egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >