Itt a Molson Coors Staropramen 0.0
A Molson Coors Staropramen 0.0-ja egy új alkoholmentes láger, amelyet több mint két évig tökéletesített a sörfőző csapat.
Mivel világszerte egyre több sörivó fordul az alkoholmentes sörök felé, a Molson Coors Beverage Company az Egyesült Királyságban, az Ír Köztársaságban, valamint Közép- és Kelet-Európa egyes részein bevezeti a Staropramen 0.0-t.
A sör márciusban jelenik meg egyes brit kiskereskedelmi egységekben, miután február elején debütált Bosznia-Hercegovinában, Bulgáriában, Horvátországban és Romániában.
A The Drinks Business-nek nyilatkozva Kathryn Reynolds, a Molson Coors Beverage Company prémium sörökért felelős marketingkontrollere elmondta: „A Staropramen szakértő csapata addig csiszolta az alkoholmentes lager sör főzésének módszerét, míg az képes lett a Staropramen ízvilágot valóban visszaadni. Az eredmény a Staropramen 0.0, egy telt ízű cseh pilsner zéró alkohollal”.”
A Staropramen 0.0 330 ml-es palackokban és multipack kiszerelésben kerül forgalomba.
A Molson Coors elmondta, hogy 0,0%-os sört „lényegesen nehezebb elkészíteni, mint a 0,5%-ot”, de kiemelte, hogy a Staropramen 0,0 megőrizte „finom édes ízét és lágy malátás-gyümölcsös aromáját”.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >Tovább erősíti vezető pozícióját az alkoholmentes sörök piacán a Heineken
Stabil növekedést ért el a Heineken 2024-ben, főként az alkoholmentes…
Tovább olvasom >Résztulajdont vásárol a Molson Coors a Fever-Tree-ben
A Molson Coors 8,5%-os részesedést szerez a brit Fever-Tree-ben egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >