Itt a legjátékosabb márkák és gyártók toplistája
A Webnyeremeny.hu portál adatai alapján az elmúlt két évben az FMCG-szektorból a legtöbb nyereményjáték darabszámra a Happy Day, a Rexona, a Pöttyös, a Procter & Gamble multibrand, a Coca-Cola és a Fa márkákhoz kapcsolódott. A Happy Day esetében az jelentette az első helyet, hogy sok kisebb üzletláncban is külön nyereményjátékot szervezett.
A Webnyeremeny.hu több mint 600, vásárláshoz kapcsolódó, nyereményjátékkal egybekötött FMCG-promóciót dolgozott fel a 2013-as és a 2014-as évből. Ezen belül a társaság megvizsgálta külön az élelmiszerhez, az italhoz, a kozmetikai és háztartási cikkekhez, illetve a kifejezetten az üzletláncokhoz kötődő promóciókat, valamint a teljes nyereményjáték-piacot is.
A gyártók versenyében az Unilever áll az élen, őt követi a Henkel, a Rauch, a Nestlé és a Procter & Gamble. Ezek a gyártók indították tehát darabszámra a legtöbb nyereményjátékot.
Ha az üzletláncokat nézzük, a legtöbb nyereményjáték a TESCO által került lebonyolításra, őt követi a Coop, majd a Spar-csoport, mondta el Galambos Dániel, a Webnyeremeny.hu tulajdonosa.
Az élelmiszer kategórián belül a gyártók versenyét a Ferrero nyerte, a márkák közül pedig a Kinder és a Gyermelyi indította a legtöbb nyereményjátékot. A termékkategórián belül leggyakrabban (43%) blokkhoz kötődő adatokat kellett beküldeni, 24%-ban kódot, 23%-ban pedig magát a csomagolást.n
Kapcsolódó cikkeink
Életnagyságú LEGO villamos Budapest utcáin
Különleges járművel találkozhatunk a főváros szívében, ami azzal csal sokak…
Tovább olvasom >Indul a karácsonyi roham a játékpiacon
Kezdetét veszi a hazai játékpiac legforgalmasabb időszaka: a karácsony előtti…
Tovább olvasom >Dezodor-világmárkák gyártása indul Magyarországon
Új termékkategória és világszerte ismert szépségápolási márkák gyártási tevékenységét hozza…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >