Itt a legjátékosabb márkák és gyártók toplistája

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 03. 16. 09:24

A Webnyeremeny.hu portál adatai alapján az elmúlt két évben az FMCG-­szektorból a legtöbb nyereményjáték darabszámra a Happy Day, a Rexona, a Pöttyös, a Procter & Gamble multi­brand, a Coca-Cola és a Fa márkákhoz kapcsolódott. A Happy Day esetében az jelentette az első helyet, hogy sok kisebb üzletláncban is külön nyereményjátékot szervezett.

A Webnyeremeny.hu több mint 600, vásárláshoz kapcsolódó, nyereményjátékkal egybekötött FMCG-­promóciót dolgozott fel a 2013-as és a 2014-as évből. Ezen belül a társaság megvizsgálta külön az élelmiszerhez, az italhoz, a kozmetikai és háztartási cikkekhez, illetve a kifejezetten az üzletláncokhoz kötődő promóciókat, valamint a teljes nyereményjáték-­piacot is.

A gyártók versenyében az Unilever áll az élen, őt követi a Henkel, a Rauch, a Nestlé és a Procter & Gamble. Ezek a gyártók indították tehát darabszámra a legtöbb nyereményjátékot.

Ha az üzletláncokat nézzük, a legtöbb nyereményjáték a TESCO által került lebonyolításra, őt követi a Coop, majd a Spar-­csoport, mondta el Galambos Dániel, a Webnyeremeny.hu tulajdonosa.

Az élelmiszer kategórián belül a gyártók versenyét a Ferrero nyerte, a márkák közül pedig a Kinder és a Gyermelyi indította a legtöbb nyereményjátékot. A termékkategórián belül leggyakrabban (43%) blokkhoz kötődő adatokat kellett beküldeni, 24%-ban kódot, 23%-ban pedig magát a csomagolást.n

Kapcsolódó cikkeink