Itt a legjátékosabb márkák és gyártók toplistája
A Webnyeremeny.hu portál adatai alapján az elmúlt két évben az FMCG-szektorból a legtöbb nyereményjáték darabszámra a Happy Day, a Rexona, a Pöttyös, a Procter & Gamble multibrand, a Coca-Cola és a Fa márkákhoz kapcsolódott. A Happy Day esetében az jelentette az első helyet, hogy sok kisebb üzletláncban is külön nyereményjátékot szervezett.
A Webnyeremeny.hu több mint 600, vásárláshoz kapcsolódó, nyereményjátékkal egybekötött FMCG-promóciót dolgozott fel a 2013-as és a 2014-as évből. Ezen belül a társaság megvizsgálta külön az élelmiszerhez, az italhoz, a kozmetikai és háztartási cikkekhez, illetve a kifejezetten az üzletláncokhoz kötődő promóciókat, valamint a teljes nyereményjáték-piacot is.
A gyártók versenyében az Unilever áll az élen, őt követi a Henkel, a Rauch, a Nestlé és a Procter & Gamble. Ezek a gyártók indították tehát darabszámra a legtöbb nyereményjátékot.
Ha az üzletláncokat nézzük, a legtöbb nyereményjáték a TESCO által került lebonyolításra, őt követi a Coop, majd a Spar-csoport, mondta el Galambos Dániel, a Webnyeremeny.hu tulajdonosa.
Az élelmiszer kategórián belül a gyártók versenyét a Ferrero nyerte, a márkák közül pedig a Kinder és a Gyermelyi indította a legtöbb nyereményjátékot. A termékkategórián belül leggyakrabban (43%) blokkhoz kötődő adatokat kellett beküldeni, 24%-ban kódot, 23%-ban pedig magát a csomagolást.n
Kapcsolódó cikkeink
A játékpiacot is fellendíti a húsvét
A játékpiacot is fellendíti a húsvét, általában 5 és 10…
Tovább olvasom >A LEGO saját videojáték-fejlesztő részleget épít – új korszak kezdődik
A LEGO új fejezetet nyit videojáték-stratégiájában: a vállalat bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >Elindult a HELL történetének legnagyobb nyereményjátéka
Minden eddiginél nagyobb és izgalmasabb nyereményjátékkal robban be a HELL…
Tovább olvasom >További cikkeink
A gazdálkodókban bíznak a legjobban
Az EIT Food Consumer Observatory legfrissebb, 2024-es Food Trust Reportja…
Tovább olvasom >BMI: mérsékelt bővülés februárban
A 2024. évi tavaszi időszak mérsékelt bővülését követően június óta tartós…
Tovább olvasom >Újra növekedési pályán a biopiac
A globális biopiac 2023-ban újra növekedési pályára állt, elérve a…
Tovább olvasom >