Itt a koffeines víz a Coca-Colától
Új szénsavas vizet dob piacra a Coca-Cola. Az AHA márka több mint egy évtized óta az első saját márkás terméke a cégnek.
A Coca-Cola jövő márciusban mutatja be az AHA-sorozatot az Egyesült Államokban, hogy aztán az egész világon terjessze az új üdítőt.
A cég igyekszik a versenytársakétól eltérően pozícionálni új márkáját. Az AHA nyolc íze közül kettő koffeint is tartalmaz. Az italok kizárólag alumínium dobozos kiszerelésben kaphatóak majd.
Kapcsolódó cikkeink
Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Makó új ipari korszakba lép – indul a kínai alumíniumdobozgyár
Történelmi léptékű beruházás zajlik Makón: a kínai CPMC vállalat hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
IFFA 2025: A hús- és fehérjeipar vezető világvására
A frankfurti IFFA szakvásár a nemzetközi hús- és fehérjeipar legnagyobb…
Tovább olvasom >Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >