Itt a kínai Milka
A Mondelez International bejelentette, hogy belép a kínai csokoládépiacra. A tervek szerint 12 terméket, közöttük számos szezonális terméket fognak bemutatni a kínai vásárlóknak, akik egyre nagyobb érdeklődést mutatnak a csokoládékülönlegességek iránt. Stephen Maher a Mondelez China elnöke elmondta:
– 30 éve vagyunk jelen a kínai piacon, így pontosan tudjuk, hogy mivel is jár egy új üzletág beindítása. Bízunk a Milka márkaerejében, melyet a helyi ízléshez igazodó receptekkel tovább fogunk erősíteni.
Kapcsolódó cikkeink
Visszavett agresszív marketingstratégiájából a Temu
Az utóbbi hónapokban jelentős változások történtek a kínai Temu webáruház…
Tovább olvasom >Kínában a vártnál kisebb mértékben emelkedtek a fogyasztói árak márciusban
Kínában 0,1 százalékkal nőttek a fogyasztói árak márciusban éves szinten…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államokban a legmagasabb az e-kereskedelmi penetráció
A Stocklytics.com által bemutatott adatok alapján az e-kereskedelem penetrációja az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >