Itt a kínai Milka
A Mondelez International bejelentette, hogy belép a kínai csokoládépiacra. A tervek szerint 12 terméket, közöttük számos szezonális terméket fognak bemutatni a kínai vásárlóknak, akik egyre nagyobb érdeklődést mutatnak a csokoládékülönlegességek iránt. Stephen Maher a Mondelez China elnöke elmondta:
– 30 éve vagyunk jelen a kínai piacon, így pontosan tudjuk, hogy mivel is jár egy új üzletág beindítása. Bízunk a Milka márkaerejében, melyet a helyi ízléshez igazodó receptekkel tovább fogunk erősíteni.
Kapcsolódó cikkeink
Gondok vannak a kínai gazdasággal is
A világ legnépesebb országában hat évtized óta most először haladta…
Tovább olvasom >Európában kedvező időjárással kezdődött az év az őszi vetések számára
Kedvező időjárással kezdődött az év Európában az őszi vetések számára,…
Tovább olvasom >A Mondelēz szerint az infláció kevésbé befolyásolja a nassolást, mint az étkezést
A nassolás napi szükséglet – állítja a Mondelez International, hiszen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Év Széchenyi Vállalkozása 2022: „A Család Különdíja” elismerést a Trade magazin kiadója kapta
Immár nyolcadik alkalommal került sor „Az Év Széchenyi Vállalkozása” díj…
Tovább olvasom >Szak Zsuzsanna irányításával megalakult a Henkel Consumer Brands magyarországi vezetősége
A Henkel fenntartható növekedés stratégiáját követve egyesítette Laundry & Home…
Tovább olvasom >Díjat nyert a VALMAR #challenge
Tavaly ősszel látott napvilágot a #stabiloszinesszavak kihívás a TikTokon, amellyel…
Tovább olvasom >