Itt a kínai Milka
A Mondelez International bejelentette, hogy belép a kínai csokoládépiacra. A tervek szerint 12 terméket, közöttük számos szezonális terméket fognak bemutatni a kínai vásárlóknak, akik egyre nagyobb érdeklődést mutatnak a csokoládékülönlegességek iránt. Stephen Maher a Mondelez China elnöke elmondta:
– 30 éve vagyunk jelen a kínai piacon, így pontosan tudjuk, hogy mivel is jár egy új üzletág beindítása. Bízunk a Milka márkaerejében, melyet a helyi ízléshez igazodó receptekkel tovább fogunk erősíteni.
Kapcsolódó cikkeink
Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >Drasztikus drágulás a Temun és a Sheinen: Trump vámháborúja érezteti hatását
Április 25-től érezhetően megdrágultak a kínai Temu és Shein platformokon…
Tovább olvasom >Kína adó-visszatérítési könnyítéssel élénkítené a belföldi fogyasztást
Kína újabb lépést tett a gyenge belföldi kereslet élénkítése érdekében:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >