Itt a Fresca, a Coca-Cola és a Constellation Brands alkoholos alapú koktélja
Az alkoholos italokat gyártó Constellation Brands a Coca-Cola Companyvel együttműködve vezeti be az amerikai piacra Fresca márkáját. Az együttműködés keretében a cégek alkoholos alapú, azonnali fogyasztásra alkalmas koktélokat gyártanak és forgalmaznak Fresca Mixed egyfajta hibrid termék, a koktél mixer, az üdítőital és a cukor-, valamint kalóriamentes szénsavas víz keveréke. Az új Fresca Mixed alatt teljesebb ízű, azonnal fogyasztható, alkoholos koktélok lesznek elérhetők.
Ezzel a lépéssel a termékeivel 200 országban jelen lévő Coca-Cola üdítőital-óriás belép a felnőtt italok piacára is.
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb bor fogy az az Egyesült Államokban
Az Egyesült Államokban 2024 augusztusáig 8%-kal csökkent a borértékesítés derül…
Tovább olvasom >Eszelős új S&R’s Garage ízkombó
Azt, hogy a dinnye csavarodott bele a lime-ba vagy fordítva,…
Tovább olvasom >Évente 13 milliárd euróval járul hozzá Európa gazdaságához a Diageo
Az Oxford Economics új tanulmánya szerint a több mint 200ezer…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >