Itt a Fresca, a Coca-Cola és a Constellation Brands alkoholos alapú koktélja
Az alkoholos italokat gyártó Constellation Brands a Coca-Cola Companyvel együttműködve vezeti be az amerikai piacra Fresca márkáját. Az együttműködés keretében a cégek alkoholos alapú, azonnali fogyasztásra alkalmas koktélokat gyártanak és forgalmaznak Fresca Mixed egyfajta hibrid termék, a koktél mixer, az üdítőital és a cukor-, valamint kalóriamentes szénsavas víz keveréke. Az új Fresca Mixed alatt teljesebb ízű, azonnal fogyasztható, alkoholos koktélok lesznek elérhetők.
Ezzel a lépéssel a termékeivel 200 országban jelen lévő Coca-Cola üdítőital-óriás belép a felnőtt italok piacára is.
Kapcsolódó cikkeink
Évente 13 milliárd euróval járul hozzá Európa gazdaságához a Diageo
Az Oxford Economics új tanulmánya szerint a több mint 200ezer…
Tovább olvasom >Itt a Coca-Cola és a Molson Coors új „hard” jegesteája
A Molson Coors és a Coca-Cola együttműködésében új Peace Hard…
Tovább olvasom >A nehézségekkel való megküzdéshez tízből hat férfi az alkoholhoz fordul Írországban
A Drinkaware 2022. évi adatai szerint a férfiak mintegy 60%-a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a lakosság fogyasztása?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >Gondtalan fogyasztók? Jókora különbségek a középkorúak táborában
Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben,…
Tovább olvasom >18+! Az energiaital után a kóla lesz a következő?
A Magyarországon érvénybe lépő új szabályozás értelmében tilos lesz energiaitalokat…
Tovább olvasom >