Itt a Diageo kávés söre
A Diageo piacra dobta a Guiness Cold Brew Coffee Beert az Egyesült Királyságban, miután sikerrel mutatta be tavaly a terméket az amerikai piacon.

Különleges ízvilág, sikeres termék
Az ital 440 ml-es kiszerelésben kapható a brit Tescokban. A Diageo további szupermarket polcaira is el akarja juttatni a terméket a következő hónapokban.
A Cold Brew Coffee Beer a Guinesst és a kávé finom ízét kombinálja egyetlen selymes italban.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >Pillepalack üvegből
A Diageo szeptemberben a London Design Festivalon mutatta be a…
Tovább olvasom >Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >