Itt a Beeraclez a Kauflandtól
A Kaufland új kézműves sör-sorozatot dobott piacra a Beeraclez név alatt. A termékek nevüket olyan klasszikus mesékből merítették, mint a Piroska, a Hófehérke vagy az Aranyhajú lány.
Ha a vásárlók bescannelik a termékek csomagolásán található QR-kódot, elolvashatják a mesét, méghozzá egy újraírt, tréfás változatban.
Jelenleg a kézműves sörök három variációban kaphatók: Session IPA, Imperial IPA és Imperial Red.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >