Itt a 2023-as TrendReport, indul a hangolódás az idei BrandFestivalra!
Megjelent a 2023-as TrendReport, indulhat a hangolódás az idei BrandFestivalra! Júniusban két alkalommal ült össze a trendLAB, hogy elismert hazai szakemberek segítségével elemezzék a legfrissebb tendenciákat vállalatmenedzsment- és marketing területén. A kiadvány 22 trenden keresztül mutatja be napjaink legizgalmasabb és egyben legfontosabb témáit, célja, hogy támogatást és iránymutatást nyújtson a hazai cégeknek, vállalkozóknak.

Témák: a polikrízis időszaka, az adaptálódás jelentősége, válságreziliens vállalatok építése, a vezetői metakészség, valamint az ember kihívója, a mesterséges intelligencia
Ahogy minden évben, idén sem maradhatott el a Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciáját megelőző trendLab. A tanácskozásokon a szakértők ezúttal olyan kérdéseket feszegettek mint: a polikrízis időszaka, az adaptálódás jelentősége, válságreziliens vállalatok építése, a vezetői metakészség, valamint az ember kihívója, a mesterséges intelligencia.
A szakértők úgy látják, hogy soha nem volt még annyira fontos a motiváció és az önmegvalósítás képessége, mint napjainkban. A mai világban már nincs helye a középszerűségnek, folyamatosan fejlődnünk kell, ha versenyben akarunk maradni, különben a mesterséges intelligencia egyszerűen le fog váltani. Hiszen már a Tetris is azt tanította meg nekünk, hogy ha beilleszkedünk eltűnünk!
A teljes TrendReport letölthető a lenti linkről, áttanulmányozásával olyan hasznos és aktuális tudás sajátítható el, amely segítségével a vállalatvezetők válságálló megoldásokat dolgozhatnak ki, sőt az idei BrandFestival tematikájába is betekintést nyerhetnek.
LETÖLTÉS: https://brandfestival.hu/
„Sokan az emberi kreativitás végét jósolják pár éve. Jövendölések szólnak arról, hogy előbb a repetitív, később a strukturáltabb gondolkodást igénylő területeket is uralmuk alá hajtják az AI-rendszerek. Pedig érdemes kihasználni az exponenciális technológiai változásban rejlő lehetőséget. A jelen helyzet teremtő káoszában lendületet kaphatnak azok a piaci szereplők, akik integrálják az új technológiákat és képesek újraírni a játékszabályokat. Az emberi tapasztalatokra és érzésekre építő megközelítések azonban továbbra is szükségesek maradnak”
– nyilatkozta Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group alapítója és tulajdonosa.
MESTERSÉGES INTELLIGENCIA: BARÁT VAGY ELLENSÉG?
2023 első felében letarolta a hazai és nemzetközi sajtót a mesterséges intelligencia rohamos fejlődésének híre. Rengetegen tartanak attól, hogy a robotok leváltják őket a munkahelyükön, ugyanakkor az, hogy az embernek kihívója akadt triggerelni fogja a fejlődést, a tanulást. Előfordulhat, hogy a középszerű munkaerőt le fogja váltani az AI, ugyanakkor a zsenik és innovátorok számára nem fenyegetést, hanem inspirációt jelent.
A PROGRAMALKOTÓ GRÉMIUM TAGJAI:
- Aladics-Szili Tímea: Futureal Group/Cordia, Group Marketing és Kommunikációs Igazgató
- Barna Tamás: Republic Group, alapító, tulajdonos, a BrandFestival elnöke
- Bóna Linda: Garmin Hungary, Marketing Manager
- Burka Szilvia: Shoptet.hu, Head of Marketing
- Dobsi Adrienn: TV2 Media Csoport, Kommunikációs Igazgató
- Döry Gábor: Újház, Marketingigazgató
- Dr. Berkes Péter: BrandFestival, Director of Excellence and Content Innovation
- Dr. Kulcsár Nikolett: Abbvie, Brand Manager Immunology
- Furák András: Republic Group, Portfolio Director
- Gere András:Smilezor, Alapító-tulajdonos
- Gesztesi Gábor: DIEGO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., Marketingigazgató
- Herczeg Anna: Uniqa, Head of Marketing and Communications
- Juhász Diána: Lounge Group, Learning & Development Csoportvezető
- Karczub-Lehoczky Fanni: MediaMarkt Magyarország, Marketingvezető
- Kovács Gusztáv: TEVA, Associate Director OTC Marketing & Patient Journey Manager
- Metykó Tibor: Euronics HU, Chief Marketing Officer
- Molnár Máté: Lounge Group, Head of Corporate Communications
- Nád-Kántor Mariann: Cofidis, Marketingvezető
- Nagy Zsolt: WIENERBERGER Zrt., Marketingvezető
- Palcsó Sára: Zwack Unicum Nyrt., ex. Marketingigazgató
- Pankotai-Háber Nikolett: Stabilo, Marketing Manager
- Schuster Roland: De’Longhi Hungary, Marketing Manager
- Szak Zsuzsanna: Henkel Magyarország Kft., General Manager | Henkel Consumer Brands | Hungary
- Szován Aranka: Reckitt Benkiser, Head of Marketing & Trade Marketing
- Tóth Soma: MG Motors, CEE Marketing Manager
- Vízkeleti Ildikó: Auchan, Marketingigazgató
- Zámbó Anna: Republic Group, Content Director
Kapcsolódó cikkeink
A cégek kétharmada tervez AI automatizációs projekteket 2025-ben
Az idei év legjelentősebb technológiai fókuszterületei az AI, az üzleti…
Tovább olvasom >Bemutatkozik az SAP Business Data Cloud: újabb lendület az AI-ban
Az SAP a mai napon bejelentette legújabb, úttörő megoldását, az…
Tovább olvasom >Az EU 200 milliárd eurós beruházást mozgósít a mesterséges intelligencia fejlesztésére
Az Európai Bizottság elindította az InvestAI nevű kezdeményezést, amelynek keretében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nébih: 2025-től az élelmiszerlánc-felügyeleti díj bevallásokat már a Nemzeti Adó- és Vámhivatalhoz kell benyújtani
A 2025. évi élelmiszerlánc-felügyeleti díj bevallásokat már a Nemzeti Adó-…
Tovább olvasom >A fenntartható táplálkozásról szólnak a Mezőgazdasági Múzeum farsangi programjai
A fenntartható életmódot, táplálkozást igyekszik bemutatni a gyerekeknek a Mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Fidelity Elemzői Felmérés: Kína – merre keresgéljenek a befektetők a változások közepette?
Kína egy sor gazdasági kihívással néz szembe − a lakáspiac…
Tovább olvasom >