A Britvic üdítőital-gyártó okos italautomaták kihelyezésével szeretne minél többet eladni Juicy Drench márkájából.
A berendezések olyan játékokkal csalogatják magukhoz a vásárlókat, melyekkel néhány perc alatt felmérhetik szellemi képességeiket, gyorsaságukat. Így tulajdonképpen nem pénzzel fizetnek a termékekért, hanem az eredményeikért cserébe kapják meg a jól megérdemelt italt. A játékok között vannak matematikai, logikai fejtörők, de a vizuális képességeket megtornásztató feladatok is. Akik a feladványokban alulteljesítenek, kiegészítésképpen egy Juicy Drench márkaüzenetet is kapnak, mely szerint „a szellem megfelelő folyadékbevitel mellett tud csak jól teljesíteni”.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >