A Britvic üdítőital-gyártó okos italautomaták kihelyezésével szeretne minél többet eladni Juicy Drench márkájából.
A berendezések olyan játékokkal csalogatják magukhoz a vásárlókat, melyekkel néhány perc alatt felmérhetik szellemi képességeiket, gyorsaságukat. Így tulajdonképpen nem pénzzel fizetnek a termékekért, hanem az eredményeikért cserébe kapják meg a jól megérdemelt italt. A játékok között vannak matematikai, logikai fejtörők, de a vizuális képességeket megtornásztató feladatok is. Akik a feladványokban alulteljesítenek, kiegészítésképpen egy Juicy Drench márkaüzenetet is kapnak, mely szerint „a szellem megfelelő folyadékbevitel mellett tud csak jól teljesíteni”.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >Visszatér az ország első homoktövis szüreti eseménye – az ESBANA Élményszüret 2025-ben a Szedd Magad Fesztivál hivatalos programja lett
Második alkalommal is megrendezik Magyarország egyetlen nyílt homoktövis élményszüretét Tápiószentmárton…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: célzott támogatás segíti a díszkertész kisvállalkozókat
Több szempontból kiemelten fontosak a zöldterület-kezeléssel foglalkozó vállalkozások, valamint a…
Tovább olvasom >