Italmárkák rajongói a Facebookon
Vannak még kihasználatlan lehetőségek a Facebookban az alkoholos márkák számára – állította egy interjúban Bradács András, a Fészbuker.hu-t gondozó Front Page Communications vezető tanácsadója, hivatkozva az oldal által összeállított hazai Facebook-oldalak szeszesital-toplistájára. Az italfajták nagy számban vannak jelen a közösségi oldalon, ám a rajongók száma még viszonylag alacsony: a lista adatai szerint a márkák nem mozgósítják olyan arányban a Facebook hazai használóit, mint amekkora forgalmat generálnak a kiskereskedelemben és a szórakozóhelyeken.
Borítékoljuk: a nem is régen összeállított lista gyorsan változhat – egy-egy jó promóciós ötlettel nagyot lehet dobni a rajongók számán. Csak az érdekesség kedvéért a legjobbak sorrendje most, a „hősidőkben” (januárban) – talán utoljára ebben a sorrendben: 1. Innék egy Sopronit; 2. Varga Pincészet; 3. Somersby; 4. Fütyülős; 5. Jäger; 6. BalliFace – Ballantine’s Magyarország.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Kemény leánybúcsúk kelléke – A nap videója
És még a mixer is cifrázza! A videóért katt a…
Tovább olvasom >