Italmárkák rajongói a Facebookon
Vannak még kihasználatlan lehetőségek a Facebookban az alkoholos márkák számára – állította egy interjúban Bradács András, a Fészbuker.hu-t gondozó Front Page Communications vezető tanácsadója, hivatkozva az oldal által összeállított hazai Facebook-oldalak szeszesital-toplistájára. Az italfajták nagy számban vannak jelen a közösségi oldalon, ám a rajongók száma még viszonylag alacsony: a lista adatai szerint a márkák nem mozgósítják olyan arányban a Facebook hazai használóit, mint amekkora forgalmat generálnak a kiskereskedelemben és a szórakozóhelyeken.
Borítékoljuk: a nem is régen összeállított lista gyorsan változhat – egy-egy jó promóciós ötlettel nagyot lehet dobni a rajongók számán. Csak az érdekesség kedvéért a legjobbak sorrendje most, a „hősidőkben” (januárban) – talán utoljára ebben a sorrendben: 1. Innék egy Sopronit; 2. Varga Pincészet; 3. Somersby; 4. Fütyülős; 5. Jäger; 6. BalliFace – Ballantine’s Magyarország.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A tömegturizmus ellen zajlanak tüntetések Spanyolországban
Spanyolország több nagyvárosában, köztük Barcelonában és Málagában, ezrek vonultak az…
Tovább olvasom >Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek,…
Tovább olvasom >Komoly turisztikai növekedés előtt áll Budapest, különösen konferenciaturizmus terén
A Budapesti turizmus jövőbeli növekedése kétszámjegyű mértékű lehet, ha a…
Tovább olvasom >