Italkategória, aranyérem: Heineken Hungária Zrt.
Nagy Soproni SzámShow Az italkategória első helyezettje a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. „Nagy Soproni Szám-show” elnevezésű aktivitása lett.
Tóth Gergely, a Soproni márka vezetője videóbeját-szásokkal elevenítette fel a Boros–Bochkor nevével fémjelzett, fergeteges hangulatú 2007-es számsorsolásokat, ami megalapozta a 2008-as promóció sikerét is. A szakember külön kiemelte a kereskedelem elkötelezettségét, hiszen a promóció ideje alatt az üzletekben naponta kézzel kellett kiírni a nyerő számokat, amit a boltosok nagy lelkesedéssel meg is tettek. 2008-ban egyszerűbb mechanizmussal, és továbbra is vonzó, nagy nyereményekkel ismétlődött meg az akció június 1-től szeptember 30-ig. A nyerőszámokat és a hozzá tartozó nyereményeket a söröskupakokban, nyitófüleken, illetve a HoReCa-egységekben kuponokon lehetett megtalálni. Egy nyerőszámhoz heti egy típusú nyeremény kapcsolódott. Az ajándékok összértéke 50 millió forint volt, ami tartalmazott például autót, digitális kamerát, LCD-televíziót és egy négyszemélyes utat az olimpiára.
Erős média- és POS-támogatás gondoskodott arról, hogy a fogyasztók, vásárlók értesüljenek a promócióról. A tv-ben a népszerű „Sörbarátok” epizódok 14 héten keresztül reklámozták az akciót. A Sláger Rádióban naponta öt alkalommal hangzottak el a nyertes számok, és a szerencsés nyertesekkel interjú készült. A promóciót az üzletekben nagyon látványosan dekorált másodkihelyezésekkel jelenítették meg.
Az aranyérmet és a hozzá tartozó díjakat Tóth Gergely, a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. márkavezetője vette át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >