Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir néven, amely a „kevesebb, de jobb” elvet követő vásárlókat célozza.
Az új platform exkluzív alkoholos és alkoholmentes italokat kínál, amelyek meglepő ételpárosításokhoz és stílusos tálalásokhoz is illenek. A kínálatban például Ricky Gervais vodka és mustalapú lambic sör is megtalálható.
Tom De Prater, a cég e-kereskedelmi vezetője szerint a vásárlók olyan italokat keresnek, amelyeket büszkén tehetnek az asztalra, alternatívaként a bor vagy sör mellett. A Boir az exkluzív alkoholmentes italok iránti folyamatosan növekvő keresletre reagál, és hangsúlyt fektet a vásárlói élményre: intuitív keresési lehetőségeket és személyre szabott tanácsadást kínál. A platform decemberben nyolc limitált kiadású kézműves sört vezet be.
A Boir a Colruyt digitális stratégiájának része, amely az italkínálatot szélesebb közönség számára teszi elérhetővé. Az italok házhoz szállítással vagy Collect&Go átvétellel rendelhetők.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
Csak a hűséges vásárlóknak jár kedvezmény a Delhaizenél
A belga Delhaize jövő hónaptól módosítja promóciós szabályzatát: 2025. szeptember…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >