Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir néven, amely a „kevesebb, de jobb” elvet követő vásárlókat célozza.
Az új platform exkluzív alkoholos és alkoholmentes italokat kínál, amelyek meglepő ételpárosításokhoz és stílusos tálalásokhoz is illenek. A kínálatban például Ricky Gervais vodka és mustalapú lambic sör is megtalálható.
Tom De Prater, a cég e-kereskedelmi vezetője szerint a vásárlók olyan italokat keresnek, amelyeket büszkén tehetnek az asztalra, alternatívaként a bor vagy sör mellett. A Boir az exkluzív alkoholmentes italok iránti folyamatosan növekvő keresletre reagál, és hangsúlyt fektet a vásárlói élményre: intuitív keresési lehetőségeket és személyre szabott tanácsadást kínál. A platform decemberben nyolc limitált kiadású kézműves sört vezet be.
A Boir a Colruyt digitális stratégiájának része, amely az italkínálatot szélesebb közönség számára teszi elérhetővé. Az italok házhoz szállítással vagy Collect&Go átvétellel rendelhetők.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
A belgák 23,7 millió utazást tettek 2024-ben
A belga állampolgárok 2024-ben 23,7 millió külföldi utazást tettek, mintegy…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >Már a fiatalabb vásárlóknak is fontos az időablakos kiszállítás – a 30 felettiek esetén ez szinte alapelvárás
Az életkor előrehaladtával egyre fontosabbá válik a hazai online vásárlók…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >