Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir néven, amely a „kevesebb, de jobb” elvet követő vásárlókat célozza.
Az új platform exkluzív alkoholos és alkoholmentes italokat kínál, amelyek meglepő ételpárosításokhoz és stílusos tálalásokhoz is illenek. A kínálatban például Ricky Gervais vodka és mustalapú lambic sör is megtalálható.
Tom De Prater, a cég e-kereskedelmi vezetője szerint a vásárlók olyan italokat keresnek, amelyeket büszkén tehetnek az asztalra, alternatívaként a bor vagy sör mellett. A Boir az exkluzív alkoholmentes italok iránti folyamatosan növekvő keresletre reagál, és hangsúlyt fektet a vásárlói élményre: intuitív keresési lehetőségeket és személyre szabott tanácsadást kínál. A platform decemberben nyolc limitált kiadású kézműves sört vezet be.
A Boir a Colruyt digitális stratégiájának része, amely az italkínálatot szélesebb közönség számára teszi elérhetővé. Az italok házhoz szállítással vagy Collect&Go átvétellel rendelhetők.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
A francia kormány kezdeményezte a Shein webáruházának felfüggesztését, miközben megnyílt az első fizikai üzlete Párizsban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egymilliárd eurót ruház be az Amazon Belgiumban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hibrid húst vezet be a Colruyt is Belgiumban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elindult a termelés a Magna új vecsési üzemében – több száz munkahelyet teremt a beruházás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mutassa be innovációját a SIRHA Budapest 2026 kiállításon!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ritmusváltás előtt a magyar intermodális forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

