Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir néven, amely a „kevesebb, de jobb” elvet követő vásárlókat célozza.
Az új platform exkluzív alkoholos és alkoholmentes italokat kínál, amelyek meglepő ételpárosításokhoz és stílusos tálalásokhoz is illenek. A kínálatban például Ricky Gervais vodka és mustalapú lambic sör is megtalálható.
Tom De Prater, a cég e-kereskedelmi vezetője szerint a vásárlók olyan italokat keresnek, amelyeket büszkén tehetnek az asztalra, alternatívaként a bor vagy sör mellett. A Boir az exkluzív alkoholmentes italok iránti folyamatosan növekvő keresletre reagál, és hangsúlyt fektet a vásárlói élményre: intuitív keresési lehetőségeket és személyre szabott tanácsadást kínál. A platform decemberben nyolc limitált kiadású kézműves sört vezet be.
A Boir a Colruyt digitális stratégiájának része, amely az italkínálatot szélesebb közönség számára teszi elérhetővé. Az italok házhoz szállítással vagy Collect&Go átvétellel rendelhetők.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Megszünteti a Lidl a dohányáru árusítását új üzleteiben
Úgy döntött a Lidl, hogy új és felújított belgiumi üzleteiben…
Tovább olvasom >Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >