Ismét több ezer rászorulót támogatott a PENNY!
Tovább folytatta több mint tíz éves hagyományát a PENNY, és idén újra csatlakozott a Magyar Élelmiszerbank Egyesület „Adománykonvoj” akciójához. Az Élelmezési Világnap alkalmából útjára indított konvojt huszonegy olyan jármű alkotta, amelyek a részt vevő szervezetek adományait szállította. Az üzletlánc harminc raklapnyi hozzájárulását főként szárazáruk, tartós élelmiszererek és üdítők alkották, a felajánlás értéke megközelítette a hatmillió forintot.
Az Élelmezési Világnap alkalmából idén több mint hetvenötmillió forint értékű élelmiszeradományt szállító konvoj haladt át Budapesten, ami összesen tizenháromezer rászorulónak nyújt segítséget. A huszonegy hazai cég adományainak együttes tömege ötven tonna, a kezdeményezéshez a PENNY egy kamionnyi segélyáruval – kiváló minőségű, pénztárcabarát árucikkekkel – járult hozzá. Ezek között a saját márkás Sissy, az Aranykosár és a San Fabio sajátmárkás termékek is megtalálhatók.
„Felelősségteljes vállalatként a PENNY évről évre többet tesz a magyar családokért. Számunkra kiemelten fontosak a társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos tevékenységek, éppen ezért számos együttműködést folytatunk civil szervezetekkel és további kiemelt partnerekkel. Büszkék vagyunk rá, hogy az ilyen jellegű összefogások segítségével nem csak felvehetjük a harcot az élelmiszerpazarlás ellen és segítséget nyújthatunk a hátrányos helyzetű embereknek, de fenntarthatósági törekvéseinket is erősíthetjük”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
„Az élelmiszerpazarlás sajnos világszerte tovább fokozza a nélkülözők nehézségeit. A Magyar Élelmiszerbank azért dolgozik, hogy felkutassa a gyártók, a kereskedők és a vendéglátóhelyek feleslegessé vált készleteit, például a lejáratközeli vagy csomagolási hibás termékeket. Évente kilencmillió kiló élelmiszert mentünk meg a megsemmisítéstől”
– tette hozzá Cseh Balázs, az Élelmiszerbank elnöke.
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >