Ismét Superbrands díjas a COOP
A COOP idén is részesült a legkiválóbb hazai fogyasztói márkáknak járó kitüntetésben, a Superbrands díjban, amely bizonyítja, hogy az üzleteibe naponta betérő másfél millió vásárlón túl a szakma is elismeri az üzletlánc eredményeit. A COOP immáron háromszoros Superbrands díjas.
December elején, Budapesten több száz fős közönség előtt, immár tizedik alkalommal kerültek átadásra a hazai Superbrands díjak. A védjegyet évről évre azoknak a márkáknak ítélik oda, amelyek saját területükön kitűnő hírnévre tettek szert, illetve a hozzájuk kapcsolt értékek olyan érzelmi és kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.A fentieken túl természetesen a szakértő bizottság figyelembe veszi az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a márka reputációját, tudatos innovációját és stratégiáját. Tavaly óta, a független bírákon kívül maguk a fogyasztók is részt vesznek a díjazottak kiválasztásában.
Az ünnepi díjátadót követően Sipos-Tompa János, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának tagja elmondta: „A COOP közel 20 éves fennállása óta kiemelt figyelmet fordít a kölcsönösen kedvező kapcsolat fenntartására, mind üzleti partnereivel, mind pedig a fogyasztóival. Többek közt ennek is köszönhetjük, hogy az elmúlt évek változó kereskedelmi környezetében is sikerrel tudtuk megőrizni, meghatározó piaci pozíciónkat,és folyamatosan erősíteni márkaértékeinket.A Superbrands elismerésre, mint erőfeszítéseink visszaigazolására tekintünk.A jövőben is azért dolgozunk, hogy a vásárlóink továbbra is elégedettek legyenek, amikor a mi boltjainkat választják.”
Serényi János, a Superbrands Program szakmai vezetője az üzletlánc díjának indoklása kapcsán a hálózat boltjaiban a kedvező ár/érték arányú, jó minőségű áruk széles választékára, valamint a kulturált, vevőbarát kiszolgálásra hívta fel a figyelmet, amelyekkel a szakértő bizottság egyöntetű véleménye szerint a COOP pozitív példát állít az ágazat szereplői elé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >